M-am mutat in Londra în urmă cu doua zile, am renunțat la vechea mea viața care nu era chiar una fericită, părinți mei au dispărut din viața mea după un accident de mașină pe cand eu aveam doar 10 ani. Am locuit la bunica mea până acum 6 ani cand a murit.
Acum sunt o femeie matură, ce pot sa zic. Am hotărât să mă mut din Belgia, mai exact din Tournai.
Lucrez ca secretară, sau lucram, acum după ce am făcut multe economii, și cu bani primiți de la fostul meu iubit mi-am luat o casă undeva în suburbie.
M-am despărțit de iubitul meu care era cu 8 ani mai mare ca mine (nu ma judecați arăta bine), gata cu prezentările, să trecem la subiect.A trecut o săptămână de când m-am mutat, am iesit doar odată din casă ca să imi cumpăr haleală. Ar fi momentul sa merg si eu la un pub. Mi-am luat pe mine o pereche de blugi negri, un maieu alb cu ceva forme pe el care imi scotea sâni in evidentă (trebe sa agăț si eu ceva) si botine in picioare, machiaj simplu, ca de obicei, geaca de piele și gata. Am încuiat ușa în urma mea si am pornit.
Am urcat la volanul uimitoarei mele mașini, o iubesc, am visat la ea de mult timp. Ferrari Enzo din 2004, negru normal, se putea vedea de la o poșta că fostul meu iubit a fost mafiot. Ma bucur că am scăpat din lumea aia, aveam nevoie de o nouă viață.
Am ajuns în fața unui pub care părea destul de plin, mi-am parcat minunăția chiar în față. Am coborât fițos asa cum mă învățase Cooper(fostul) ii plăcea să am stil, chiar dacă eram doar o damă de companie, cel puțin așa ma consider.
Înăuntru era plin, am ochit un loc la bar foarte încântată. M-am așezat și am așteptat sa vină cineva să mă servească.
-Bună.
Mă întorc către persoana care mă salutase, observ un tip brunet undeva la 24 de ani cu ochi de un albaștru ce mă ardea.
-Bună!
-Ce face o tipă atât de sexi singură la bar?
Hmm.. Asta a sunat excitand, nu am făcut sex de mult timp, cam duc lipsa.
-Așteaptă o băutură, care se pare că nu mai apare!
-Aham, interesant. Ești prima dată aici?
Tare curios mai ești...
-Da tocmai ce m-am mutat!
-Mă gândeam ca era imposibil sa nu te observ.
M-am plictisit...
-Sti, m-am cam plictisit, vrei să mă fuți sau nu?
Tipul se uită șocat la mine de parcă as avea fața verde si trei ochi.
-Normal ca vreau, dar asa fără obligați?
-Nu asta vrei?
Tipul se uită la mine parcă indecis.. După cam 30 de secunde ma prinde de mână și mă trage după el, însfarsit! Ajungem afară unde mă trage spre un Porsche Cayman alb.
-Stai! E și mașina mea aici si nu vreau să o las de izbeliște!
Acesta se uita spre masina mea parcă uimit.
-Bine, unde mergem? Vi după mine? Sau merg eu după tine?
Nu am zis nimic, am mers spre masina mea, pornind și derapând de pe loc, cred ca a înțeles, am condus până în fata casei mele. Nu am pe nimeni, cui ii pasa pe cine aduc sau nu aici? Tipul pe care nu l-am întrebat cum il cheamă tocmai a ajuns.
Acesta coboară din mașină cu o elegantă care ma da pe spate, il privesc putin excitată si aștept să ajungă lângă mine.
-Deci acum ca ai ajuns, cum te cheamă?
Acesta imi zâmbi și se uită la mine șmecherește..
-Mă numesc Marcus, Marcus Alonz! Dar o figură atât de frumoasă ca tine ce nume poartă?
Bine!? Vorbește ciudat ori eu nu sunt obijnuită cu Londonezi?
-Amanda, Amanda Smith!
-Bine Draga mea Amanda, ce ai zice sa intrăm?
Mă întorc pe călcâie și mă îndrept spre intrarea casei mele. Deschid ușa încet și îl poftesc înăuntru.
Nu am apucat să îmi dau jacheta jos că sunt lipită de primul perete. Marcus mă sărută încet pe gât excitându-mă ca dracu.. I-am luat capul între palme și l-am sărutat apăsat, avea buzele moi si un gust atât de.. Atât de dulce..
Mă împinse sper cameră a care-i uși era deschisă. Mă aruncă în pat și se uita la mine de parcă era un monstru ce urma să mă devoreze, își dă tricou jos si acum doar observ ce bine arată tipul, avea un corp prea bine sculptat, se vede ca merge la sala.
Se așează pe pat, deasupra mea și mă sărută încet si apăsat, tipul ăsta vrea să mor prea excitată, îmi dă maieul jos după care și blugi. Își dă și el pantaloni jos și observ că și el este la fel de excitat!
Îmi rupe lenjeria in timp ce mă săruta rămânând complet goală în fața lui. Începe sa se joace cu sfârcurile mele cu degetul mare lucru care ma face sa gem fără să mă pot abține, coboară cu săruturile pe gâtul meu, coborând până la sâni mei lingând si sugând sfârcurile, am început sa gem. Acesta începe sa coboare mai jos sper "păsărica" mea, depuse o scurtă sărutare urmând sa lingă si sa sugă exact in punctul magic!
Am început sa gem atât de tare și să îi urlu numele, acesta continua să îmi lingă cu poftă clitoristul până am ajuns la punctul de plăcere maximă după ce simțise gustul meu își ridică privirea mulțumit pregătindu-se să mă penetreze, când i-am simțit penisul la intrare l-am oprit întorcându-mă deasupra lui! Am coborât până la "omulețul" asta cu care urmează sa ma joc următoarele ore, am început să ling încet "capul" lundul după încet în gură băgându-l tot mai adânc! Marcus începu să respire sacadat și să geamă, după încă câteva mișcări mai rapide acesta ma opri.
-Nu!
Spune acesta în timp ce mă trage sub el și mă pătrunde adânc făcându-mă să scot un mic țipăt urmat de gemete, făcea mișcări de du-te, vin-o care mă făceau să înnebunesc, ajunse la orgasm, dar continua să mă pătrundă până am terminat si eu..
Se uitase la mine încercând să își regleze respirația. Mă întorc cu spatele la el si închid ochi in speranța ca voi adormi..
CITEȘTI
Doar sex (+18)
RomanceBuna Sunt Amanda Smith Am 21 de ani și îmi place să trăiesc viața la maxim. Până apare EL!!