Capitolul 2

13.2K 106 5
                                    

Mă trezesc amețită și cu un gust ciudat în gură, am nevoie de o țigară, uitându-mă în cealaltă parte de pat observ ca e goală. Super am adormit cu un străin în casă care ma putea jefui, nu i-a ajuns ca mi-a tras-o...

Mă ridic puțin amețită și merg spre baie sa fac un duș.. După ce ies ma îndrept spre Bucătărie pentru a-mi fcce prea iubita mea cafea și să îmi caut pachetul de țigări.

După ce îmi prepar cafeaua mă duc pe balcon (nu îmi place să fumez in casă), observ o mașină neagră pe alee, era un Mercedes-Benz S550, frumoasă mașină. Era parcată în fața casei de vizavi, care avea semnul "De vânzare".
Îmi termina cafeaua si cele doua țigări si intru in casa, afara era destul de frig fiind luna Februarie.

Mă îmbrac cu pantaloni de piele, tricou negru, bocanci si cu geaca de piele si ma pregătesc să merg la cumpăraturi. Văd că lângă mașina neagră a apărut un motor, iec nu imi plac.

Nu mă uit foarte atent pentru ca îmi notasem pe telefon lista de cumpăraturi. După ce imi termin toate chestile pe ziua de azi mă gândesc să îl sun pe Cooper să ii spun că sunt bine după cum i-am promis, dar m-am răzgândit repede...

Am decis să merg la o cafenea să mă relaxez putin..

-Bună!

Îmi întorc fata spre băiatul care ma saluta, era un tip superb, avea parul brunet tuns scurt, ochi căprui, și gropițe.. Era îmbrăcat total in negru.

-Bună...

-Pot să stau cu tine?

-Da sigur, de ce nu..

-Cum te numești?

-Amanda, Amanda Smith.. Tu?

-Raul, Raul Parks

-Imi pare bine Raul!

-Asemenea! Sunt nou în oraș si nu cunosc pe nimeni..

Ceva imi părea suspect, dar am preferat sa nu zic nimic si doar sa il ascult cum imi zice se unde sa mutat si bla-bla-bla...

-Uau ai fost in multe locuri!

-Da, mi-a plăcut mereu sa călătoresc!

-Drăguț! Hei eu trebe sa plec! Vrei să vi mai tarziu pe la mine?

-Da sigur!

Il privesc cum imi zâmbește de parca asta aștepta sa zic de o ora...

-Ne vedem atunci Raul!

-Da, ne vedem..

Mă îndrept spre casa cu o durere infernală de cap, mi-a povestit atâtea dar nu cred mai nimic din ce mi-a zis.. In fine, ajung acasa...

Dupa ce am facut un dus mi-am luat halatul pe mine si am început sa imi usuc parul.. Dupa câteva minute aud o bătaie in usa.. Merg sa vad cine bate si observ ca era Raul, ii deschid si il poftesc înăuntru..

-Frumoasa priveliște!

Spune acesta in timp ce ma privește din instinct mi-am strâns mai tare halatul.

-Merg sa ma schimb...

Ma întorc dar ma prinde de mana si ma întoarce cu fata spre el.

-Ce ai zice de un joc?

-Ce joc?

-Acuma seara fac ce vreau cu tine... Iar maine e rândul tău!

Il privesc întrebător deși imi surâdea ideea..

-Bine!

Atata ia trebuit. Ma săruta apăsat si ma trântește de canapea punându-se peste mine.. Începe sa coboare cu sărutarile până in locul unde era halatul desfacandul si aruncându-l undeva in camera!

Se uită lung la sâni mei pe care dupa începe sa ii devoreze, am început sa gem, imi oferea o senzație ce nu stiu daca am mai trăit-o!

Se ridica in picioare si ma poziționează in fund. Își desface cureaua pantalonilor impreuna cu nasture si șliț. Își duce mana dreapta la membrul erect si il scoate din pantaloni, am rămas putin socata de mărimea acestuia. Il pune in fata guri mele ceea ce ma face sa ma ling pe buze.

-Deschide gura!

Am executat ordinul si am deschis gura acesta băgându-și membrul in mine împingând cu forța. Făcea mișcări de du-te Vino care mă înecau dar in același timp ma excitat la maxim.

Simt un jet scurt si cald, își scoase repede membrul din gura mea si își da drumul peste sâni mei..

-Ce sexi arați asa!

Nu mai spun nimic, ma ia in brate si ma duce in baie si intră cu mine in dus. Începe sa ma frece cu buretele si ma face sa ma simt in al nouălea cer.

Dupa ce ma spală si ma șterge imi spune:

-Du-te in camera! Vin si eu imediat, trebe sa dau un telefon.

Am mers cuminte in camera si am așteptat sa vina. Apare cu o pereche de cătușe si imi zâmbește șmecherește.

Tot ce am putut sa fac a fost sa înghit in sec si sa admir acest zeu..

Doar sex  (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum