Îl privesc cum se aproprie si inima mi-a stat in loc pentru câteva secunde până cand..
Am auzit un foc de arma si puteam sa jur ca e din bucătăria mea, sunetul mult prea puternic ma facut sa tip scurt si sa imi pun instinctiv mana la urechi, cand ma uit spre usa observ ca Raul nu mai era acolo, in schimb o silueta impunătoare apare in fata uși uitându-se in jos...
-Cine esti...
Vocea imi tremura si nu eram sigura de ce urma sa zic cand voi primi răspunsul.
-Întreabă-l pe prea iubitul tau Cooper, o sa iti explice el ce era cu Măscăriciul asta ce făcea misto de tine si profita ca toți ceilalți bărbați, stai liniștita si Marcus e mor.
Cand l-am auzit cum vorbește nu mi-am putut stapâni un sughiț din cauza lacrimilor.. Nu dinou.. Credeam ca am scăpat din aceasta lume...
Dupa câteva clipa de dupa usa apar doua matahale si il iau pe Raul care acum era întins pe jos cu o gaura cat pumnul meu in piept.. Nu ma șocat asa tare sa il vad mor, eram mai trista ca nu a apucat sa ma futa..
Dupa ce m-am asigurat ca toți oameni lui Cooper au iesit din casa mea am pus mana pe telefon si l-am sunat pe un număr care era special doar pentru mine.
-Da păpușa, care-i treaba? Iti lipsesc deja? Ți-am spus ca nu vei putea sta departe de mine mult timp!
-Da vai ce sa zic.. Lasa vrăjeala, la mine nu mai tine! De ce i-ai omorât?
-Pentru ca s-au atins de ce e al meu!
-Nu sunt a ta! Cand ai sa înțelegi ca sa terminat!
-Se termina cand spun eu păpușa! Vin in oras maine! Sa ma astepti frumos îmbrăcată!
-Ce!? Stai!
Nu am mai apucat sa il implor sa nu vina pentru ca deja mi-a închis in nas.. Super... Cand naiba o sa se termine toate astea?
Următoarea zi.
Ma trezesc mai buimacă ca de obicei având in vedere ca nu am dormit prea bine.. Trebe eu sa șterg sângele dupa toți ratați lui Cooper..
Ma ridic din pat si merg spre Bucătărie. Cand eram aproape sa ies din camera imi dau seama ca din hol se aude gălăgie, fără sa mai ascult merg langa pat si imi iau pistolul hotărâtă sa împușc pe orice om a lui Cooper care e pus sa ma supravegheze..
Ma îndrept spre Bucătărie si vad o silueta impunătoare care stătea la tejghea si pare ca încearcă sa gătească.. Din 1001 de persoana pot sa jur ca pe el l-as deosebi mereu.. Fratele mai mic a lui Cooper.. Marius.. Mereu a fost langa mine si datorită lui am fugit de Cooper hotărâtă ca o sa fiu cu el.. Dar Cooper a pus idioata de condiție ca daca vreau sa o iau de la început.. Marius sa nu fie cu mine..
Acei ochi de un căprui aproape negru, buzele acelea catifelate, spatele lat, si corpul bine lucrat mereu au fost calitatile lui, si nici înălțimea nu il dezavantajează având aproape 2m.. Zâmbetul sau mereu ma făcea fericita... Glumeț din fire puteai spune ca e omul perfect..
Merg incet sa nu își dea seama ca m-am trezit si il iau in brate de la spate, nu a treserit, știa ca eu era.. S-a oprit din tăiatul roșilor si sa întors spre mine cu zâmbetul lui de milioane care ma facut si pe mine sa zâmbesc instant. Ma luat in brate și ma pus pe blatul din Bucătărie dupa care sa strecurat intre picioarele mele si ma săruta adânc..
Niciodată nu voi uita de ce l-am ales pe el si nu pe Cooper, era omul perfect, din fericire Cooper nu a aflat de relația dintre noi si el era singurul Bărbat ce avea voi in preajma mea.
De afara se aude o bubuitura dupa care cine deschise usa...
Tot ce ma puteam gândi era sa nu fie el...
CITEȘTI
Doar sex (+18)
RomanceBuna Sunt Amanda Smith Am 21 de ani și îmi place să trăiesc viața la maxim. Până apare EL!!