1. Fejezet

20 4 4
                                    

-Nem hiszem el hogy már megint cserben hagysz! Úgy volt hogy elkísérsz anya esküvőjére! - Kezte el a vitát Jamie.
-Mondtam már hogy sajnálom! Közbejött egy meló. Nem tehetek róla! Kell a pénz. Nekem a szüleim nem adnak meg olyan dolgokat mint neked. Nekem magamnak kell megkeresnem! - Borult ki Dez
-Érdekes hogy mindig csak akkor van munkád amikor el kéne kísérned valahová!
-Szerinted én csak kitalálom hogy dolgoznom kell?!
-Már nem tudom eldönteni hogy mit találsz ki és mit nem.
-Megint a kicsinyes viselkedéseddel rontassz el mindent!
-Én vagyok kicsinyes? -kérdezte kis gúnnyal a hangjában Jamie.
-Miért ki problémázott legutóbb azon hogy elfelejtettem hogy át kéne mennem veled a nagymamádhoz? Nagy ügy, egyedül kell meglátogatnod a TE rokonodat! Miért kell elrángatnod mindenhova?!
Az iskolaudvaron már mindenki őket nézte ahogy ordibáltak egymással.
-Jolvan, ha úgy gondolod hogy csak elrángatlak mindenhová és amúgy levegőnek nézlek, akkor...
-Akkor?! Szakítasz?! Velem?! Nem mered. Túl gyáva vagy!
-Pedig végesztem veled ÖRÖKRE!

*****

Kalcy 10 perc múlva talált csak rá zokogó barátnőjére a mosdóban. Nem érti hogy hogy tud két olyan ember, akik szeretik egymást ennyit veszekedni. Tudta hogy nem lenne bölcs döntés erre rákérdezni, sőt ha hozzászólna Jamiehez a helyzet még rosszabb lenne. Úgy döntött hogy egyszerűen csak felsegítí a padlóról, és hazakiséri.

*****

A buszon mindenki őket nézte, de ez csak Kalcyt zavarta. Jamie el volt foglalva. Azon gondolgozott miért megint egy olyan fiút fogott ki aki állandóan csak megalázza őt. Mikor hazaértek a két lány leült a tévé elé.
Kalcy odahozott rengeteg zsebkendőt és egy nagy fagyistálat.
-Ne, hagyd! Elegem van! Nem fogok szomorkodni olyan után aki most örül hogy megszabadult tőlem. Mostantól nem pasizom. Végeztem az összes fiúval! VÉGE - Jamie már olyan elszánt volt hogy Kalcy kezdett egy kicsit megilyedni barátnőjétől.
-Majd lehet hogy megtetszik neked vala....
-NEM!!! - ordította el magát Jamie - Nem FOGOK JÁRNI SOHA TÖBBÉ SENKIVEL!
-Jó én csak tettem egy próbát.
És innentől Kalcy nem tudta hogy segíthetne Jamien.

Szeress míg a végzet rám találWhere stories live. Discover now