3.Fejezet

28 2 0
                                    

Ismerős volt a hang, de nem jutott hirtelen eszébe hogy ki az.
- Szia! Figyelj bocsi hogy ma otthagytalak. Láttam nem esett túl jól neked!
Jamie megfordult, és látta Kalcy az...
- Bevallom nem esett jól hogy most szakítottam a barátommal és azért egy kis lelkitámasz jól jönne, de te egész nap levegőnek nézel, sőt amikor megszólítalak még majdnem le is tagadsz!
- Ez szerintem túlzás, de bocsi. Megbeszéltem Joshal hogy nem akarlak elhanyagolni, ezért veled leszek a suliban. Jó?
- FANTASZTIKUS! - jelentette ki szarkasztikusan Jamie.
- Fantasztikus?!
- Hát persze... Josh most utált meg engem, mert szétszakítalak titeket.
- Te megkattantál?! Idejövök bocsánatot kérni te meg... ahh megyek haza... SZIA JAMIE!
- SZIA KALCY!
A következő megállónál már le is szállt a buszról, és elindult a vonatmegállóhoz.

*****

Este Jamie gyorsan lezuhanyzott; lemosta azt a kevés sminkjét; felvette a pizsijét és befeküdt az ágyba. Sokáig forgolódott, de végül elaludt.
Másnap reggel bement a konyhába hogy reggelizzen, de anyja állt a hűtő előtt és magában mérgelődött. 《Amint meglátta hogy bementem, a szemembe nézett a maga 'mármegintmitcsináltál' tekintetével és elkezdte...》
- Most hívott Kalcy, és mondta hogy visszahozná azokat a ruhákat amiket nála tárolsz hátha hirtelen át kéne menned, és ott kéne aludnod. Min kaptatok ennyire össze?
Jamie anyja jól tudta, hogy lánya sokszor dönt úgy hogy suli után átmeg Kalcyhez és végül ott alszik, másnap meg együtt mennek suliba. Erre az esetre tárol nála pár göncöt.
- Anya nincs semmi. Vagyis nem nagy ügy. - Jamie minden erelyével azon volt hogy kibújjon a beszélgetés alól, de nem nagyon járt sikerrel.
- Nem nagy ügy?! Most utalt a legjobb barátnőd arra, hogy már nem lát szívesen az otthonában.
- Gondolom csak ki kéne mosni őket.
- Mindet? Azokat is amiket a múlt héten vittél át tisztán?
Jamie ránézett az órájára:
- Jajj annyira szívesen csevegnék még de sajnos ha nem indulok el most rögtön, lekésem a buszt! - Meg sem várta anyja válaszát, gyorsan felkapta a kabátját és egy cipőt, és már indult is a buszmegállóba.
《Hát a reggeli megint kimaradt - gondolta magában.》

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Nov 22, 2016 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Szeress míg a végzet rám találOnde histórias criam vida. Descubra agora