O scanteie de speranta

47 2 0
                                    



1.Introducere

Spunea candva cineva drag inimii mele ca daca vrei sa arunci o privire in interiorul sufletului uman si sa ajungi sa cunosti un om,nu te obosi sa analizezi felul in care tace,in care vorbeste,in care plange,nici nu te obosi sa vezi cat de mult il misca ideile nobile.Vei avea rezultate mult mai bune daca il privesti razand.Un om care rade din tot sufletul e un om bun.Rasul e cel mai sigur examen.

Gandhi a spus ca orice ai face in viata va fi nesemnificativ,dar este foarte important sa faci ceva pentru ca nimeni altcineva nu o face.Cand cineva intra in viata ta,o parte din tine spune:"Nu esti nici pe departe pregatit",iar cealalta jumatate spune:"Convinge-o sa fie a ta pentru totdeauna".

"O scanteie de speranta" este o carte de suflet,e povestea noastra indifferent de ce drumuri am ales in viata ,despre omul care a reusit sa ma modeleze in omul care sunt astazi.

2.Sunt altfel

Nu sunt genul de persoană cu care e ușor să ai o relație. Nu sunt baiatul pe care să il cuceresti in câteva săptămâni. Sunt baiatul care vrea mai mult decât melodii și poze postate pe retelele de socializare. Baiatul pentru care "in a relationship" nu înseamnă obligatoriu iubire. Sunt foarte dificil uneori. Uneori va părea că nu te vreau și nu am nevoie de tine, dar, crede-mă, atunci am cea mai mare nevoie. Nu sunt baiatul care să-ți spună să rămâi dacă vrei să pleci, baiatul care să cerșească iubire și să o primească la prețuri plătite în compromisuri și sacrificii. Și știi de ce nu sunt așa? Pentru că obișnuiam să fiu exact ceea ce urăsc acum. Obișnuiam să fiu acel „baietel" care se mulțumea să știe că e dragut și care se prefăcea că nu are nimic în cap pentru a câștiga inimi ca și cum ar câștiga concursuri prin tragere la sorți. Obișnuiam să fiu baiatul care făcea sacrificii, care se atașa incredibil de repede de oameni, care lupta până la absurd pentru a păstra persoane în viața lui.

Baiatul ala tipic, prostuț, care se alegea de fiecare dată cu inima frântă. Acum nu mai sunt așa, nu mai pot. Acum am să-ți strig "Pleacă!" în loc să te implor cu lacrimi în ochi să rămâi promițând să culeg stelele de pe cer pentru tine. Sunt complicat. Sunt așa fiindcă întotdeauna am urât oamenii complicați, oamenii care ieșeau pe ușa din spate din viața persoanelor iubite, fără luptă, fără explicații. Asta m-a făcut, presupun, pe mine, una dintre acele persoane complicate pe care nimeni nu le înțelege.

Recunosc, uneori aș vrea să fiu înțeles fără multă vorbaraie, alteori aș vrea să merg la o petrecere și să mă îmbăt și să mă comport ca un tip de nimic cum fac toti din jurul meu.
Nu sunt genul de persoană care are mulți prieteni, care este incredibil de sociabil și aruncă în stânga și în dreapta complimente care nu vin din inimă. N-am să-ți spun că ador rochia ta dacă nu-mi place catusi de puțin și n-am să-ți întorc complimentul doar de dragul de a fi drăguț, cum sunt cam toți oamenii. Nu sunt fals, asta ar trebui să înțeleagă toți. Poate sunt puțin cam anti-social, poate citesc cam mult, poate am vise prea mari. Poate nu mă pricep la sfaturi și nici să ascult oamenii. Dar pentru prietenii mei adevărați si pentru tine aș ucide. Dacă cineva îmi dovedește că este destul de diferit de această gloată mare, fără personalitate, îmi câștigă garantat prietenia.Pentru că eu nu pun preț pe aspect. N-am să te admir că imiți moda din reviste, dar nici n-am să te persecut că te îmbraci simplu. Eu sunt altfel, nu ca ei!
Eu sunt prieten rar și iubit, dar atunci când îndeplinesc unul dintre aceste roluri, sau pe ambele, simultan, te asigur de faptul că ai lângă tine o ființă care ar ucide pentru binele tău. Sunt altfel! Sunt diferit, sunt ciudat, sunt aiurit... sunt cum vrei tu! .Dar dacă ajungi să-mi câștigi inima, vei avea aprecierea mea o viață.Si pana la urma,ce iti poti dorii mai mult decat o inima refacuta exact pentru tine.Si sunt asa mandru de tine ca ai reusit din atatea bucati sa ma aduni in intregul pe care il reprezint astazi.Te iubesc acum,O sa te iubesc si maine.O sa te iubesc toata viata mea de pamantean.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 21, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O scanteie de sperantaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum