Aras'ın"Üzerimde bir şey mi var?" sorusuyla kendime geldim."Yoo hayır dalmışım.""Salepin buz gibi oldu içsene.Kendimi salepime daldırdıp bitirdikten sonra lavboya gittim ve saçlarımıla makyajımı düzelltim.Ben ona lyık değildim.Ben onun gibi yakışıklı birine ait dğildim.Bu ona bir haksızlıktı.Kendime gelmek için yüzümü ve bileklerimi yıkadım.Masaya geçtim.Yemeğini bitirmiş telefonuyla uğraşıyordu.Belkide sevgilisiyle konuşuyordu bir an beni öbür kızlar gibi gördü ve öptü aklımda gerçekten saçma konular.Belkide benim yaşadığım masum bi "İLK ÖPÜCÜKTÜR."
Masaya oturdum.Bana baktı.Telefonu elinden bıraktı.Birden ağzımdan"Kimmiş o" dedi.ben ne hakla bu soruyu sorarım ya ben kimimmki alıcağım cevapta böyle olucak diye düşünürken cevap hesap verirmiş gibiydi.Ama bu beni mutlu etti.Biri bana hesap veriyordu.Bu güzel bir şeydi.Yoksa değilmiydi bana kızmışmıydı.Cevap ise"Peşimde dolanan bir kız nerdesin aşkım falan yazmış ki kızı tanımıyorum bile bende cevap verdim sevgilimle beraber bir cafedeyim dedim."oldu.Bayılmak üzereydim o bana ne dedi?Sevgilim mi dedi?Şimdi ben Arasla beraber miydim.Yüzüne gözlerimi faltaşı gibi açıp baktım.Rahatsız olduysan değiştireyim ama seni sevgilim olarak görüyorum hem öpüştükte.O an kıpkırmızı oldum kalkıp yanıma geldi elimi tuttu iyi olup olmadığımı sordu.Başımı salladım.Beni eve bırakma teklifinde bulundum.Tam gerek yok deyip ayağa kalktım ki Kolumdan tuttu ve arabaya doğru götürdü ve bende bindim.Yolu tarif ettim ve bana çok garip baktı.
"Ne oldu"
"Aynı semtte oturuyoruz"
"Sevindim"
"Demekki yarın erken saatlerde beraberiz"
"Nasıl yani"
"Okula seni ben götürücem"
Tamam şeklinde başımı salladım.Binanın önüne geldiğimizde ona döndüm geçirdiğimiz gün için teşekkür ettim.Ve yine yapmıştı ansınızın öpmüştü.Arabadan hiç ona bakmadan indim eve girdim ve odama çıktım yatağıma yatıp onu düşündüm.