Artık en yakın arkadaşımın ve hoşlandığım çocuğun ismini söyleyebiliyorum.Hoşlandığım çocuğun ismide kendide hoş."ARAS" gün boyu aklımda bu isim yankılandı.Ardından ise "ALİNA" ne garip isimleri vardı.Tabi bana göre garip.HOLLYWOOD'DAN alıştığım isimler olmadıkları için ilginç geliyordu bana........
Pencerenin önünde beklerken "ALİNA" geldi.Alinanın babası kırgızmış onun için ismi daha çok yabancı ismi gibiymiş ve ingilizceyi iyi biliyomuş.Alinanın suratını görünce kendimi gülmekten alamadım.Çünkü hizmetçiler kapıyı açtıklarında suratı şaşakın bir ifade aldı.Hizmetçiye"Burası bir apartman değilmiydi yoksa" dedi.Hizmetçimiz yüzsüz bir şekilde"Hayır burası triblex bir ev" dedi.Onu mutfağa gönderdim özür diledi ve gitti.Alinayı odama çıkardım."Kızım burası harika" diye bir çığlık attı.Kafasını yatağıma çevirdiğinde "Bu yatak çift kişilik mi" diye sordu."Evet ama ben istemedim bunları ben böyle zengin olmaktan mutlu değilim." dedim.Alina bana aşırı sinirli baktı tepkisi beni şaşırttı"Sen salakmısın ben bunları bulabilmek için neleri vermezdim kaybeder ama kazanmak için elimden geleni yapardım"dedi.İşte o an elimdekilerin değerini anladım.Gerçekten alinaya hak verdim ben tam bir salağım.