H13

34 6 2
                                    

Ze zwijgt vindt het niet mooi dan? 'En wat vindt je er van' vraag ik een beetje bang dat ze het niet mooi gaat vinden. 'Ik vind het... prachtig het is echt heel erg mooi.' Ik zie aan haar dat ze de waarheid zegt. Het verbaast me dat ze niet teleur is gesteld dat ik haar niet naar een dure restaurant meenam. De plek is belicht met lichtjes en er licht een picknick mand en een kleed het is weinig maar zelfs met dat is ze blij wauw. Ik dacht dat alle meisjes uit waren naar geld maar ik zie dat ze hier al mee blij is. We gaan zitten en ik neem uit de mand wat te eten. 'Ik heb ook sla als je wilt' zeg ik. Ze lacht wat echt schattig klinkt. 'Hoeft niet maar heb je vis?' Ik knik ze lacht ik geef haar tonijn WoW normaal zeggen meisjes geef me maar sla bah dat is geen deftig eten. Ze eet traag terwijl ze de plek bestudeerd. Ik lach ze kijkt naar me. 'Wat is er?' Vraagt ze. 'Niks het is gewoon raar dat je niet teleur bent gesteld dat ik je niet mee heb genomen naar een duur restaurant.' Ze lacht. 'Ik hou niet echt van restaurants en al helemaal niet van van die dure.' Ik lach. 'Ariana?' 'Ja' 'mag ik je wat vragen?' Ze knikt. 'Wil je mijn vriendin zijn?' Ze kijkt geschrokken en dan zegt ze...

Just you and I [ VOLTOOID ]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu