3.Baietii..

146 6 5
                                    

Din moment ce Adrian a zis ca mama e bine, am zis sa ii aduc niste haine de schimb pentru cand iese din spital. Alex a avut bunul simt sa ma scuteasca de teoria lui de condus fara un adult si ma insotit pana acasa. I-am sugerat sa ramana acasa si sa doarma, dar a zis ca vrea sa fiu in siguranta mai ales acum ca mama a patiti accidentul.

Am urcat la etaj si i-am luat o pereche de blugi, un maieu negru si o camasuta subtire.Am hotarat sa cobor in bucatarie sa pregatesc ceva rapid pentru mine si Alex si apoi sa ma intorc la spital, dar ce poate fi mai frumos decat sa iti gasesti ex-ul beat mort la tine in bucatarie?

-Ce dracu cauti aici Kail?

-Imi..pare...rau.. a reusit sa spuna.

-Du-te acasa, fa un dus si vorbim maine ok?

-Te iubesc Kate..

In secunda doi vad ca vine spre mine, lucru care face sa ma dau inapoi si sa ma lipesc de perete.El profita de situatie si se lipeste de mine si incepe sa ma sarute.

-Te doresc asa de mult,spune in timp ce ma tine strans de maini.

-Kail, da-mi drumu!

-Oh, dulcea mea Kate..

Incepe sa ma pipaie si sa ma tina mai strans de maini.Nu vreau sa ma culc cu el, mi-a dat papucii pentru asta..si ma obliga.Unde e Kail pe care l-am cunoscut?Era tandru,pasional si niciodata nu m-ar fi obligat sa fac ceva ce nu vreau.Dar persoana care tocmai incearca sa se culce cu mine nu e cel pe care-l stiam, e un simplu betiv la care tot ce conteaza e sexu.

-Alex!!! e singurul lucru care imi iese pe gura cand Kail incepe sa avanseze.

-Ce s-a...

Si nu apuca sa termina ce are de spus pentru ca ii trage lui Kail un pumn ce il face sa cada pe spate si sa rastoarne masa.Nu stiam ca are atata putere si ma face sa ma simt bine acum ca la oprit.

-Iesi, acum! tipa Alex furios.

-Tu cine esti?

-Sunt prietenul lui Kate, probleme?

Wow wow wow, ce face? Prietenul meu? Tipul asta ma salvat dar infloreste prea mult. Totusi nu il mai vreau pe Kail in prezenta mea, asa ca dau din cap in semn de aprobare.

-Asa rapid mai uitat tarfulito?intreaba Kail scuipand sange.

-Afara, rapid, tuna Alex in timp ce-l ia de brat si il scoate afara.

Eu nu mai suport si urc in camera mea, E prea mult pentru o zi, mama, Kail beat in bucataria mea, incercand sa abuzeze de mine..Izbucnesc in lacrimi si mi-as dori ca tata sa fie aici si sa ma ia in brate, mi-as dori ca totul sa fie ca atunci cand eram mica, dar din pacate nu e.

Usa se deschide usor, si Alex sta in prag uitandu-se la mine, asteptand un semn daca sa se apropie sau nu.

Ii fac semn sa se apropie iar el se aseaza pe marginea patului si ma cuprinde in brate.Ii simt bataile inimi, tic tac, si parfumul imbibat in tricou.Are un miros fresh care ma imbata si in acelasi timp ma face sa ma simt in siguranta.Simpla lui prezenta ma face sa ma simt in siguranta.Imi asez capul in adancitura de la vaza gatului sau si reusesc printre lacrimi sa rostesc:

-Iti multumesc, nu stiu ce s-ar fi intamplat daca nu erai aici..

-Dar sunt, si mereu voi fi. Voi avea grija de tine Kate, promit, si ma saruta pe frunte.

Sarutul lui e cald si sincer.In acelasi timp face ceva in inima mea sa tresara,oare imi place tipul?

Dar nu mai am timp sa aflu raspunsul la intrebare pentru ca un somn dulce ma cuprinde.Nu stiu ce va fi maine, dar stiu ca in momentul actual sa dorm in bratele lui e o alinare.Imbratisarea lui ma face sa uit de tot, de Kail, de mama, de femeia aia ticnita..

 

Ma trezesc pentru ca imi e sete, si il vad stand pe marginea patului langa mine, privindu-ma.

-Imi e sete.

-Poftim, spune si imi intinde o sticla cu apa.

-De ce nu dormi?il intreb.

-Am vrut sa te veghez, sper ca nu te deranjeaza.

-Singurul lucru care ma deranjeaza e ca nu dorm in bratele tale, spun rosind.

-Oh, se poate rezolva,si iar infatiseaza acel zambet superb si ochii galbeni ii stralucesc in bataia lunii.

Se aseaza langa mine in pat,ma ia in brate si purtati pe taramul viselor am fost.

Au fost sarbatorile si nu am mai avut timp sa scriu, de asta acest capitol este scurt. Promit sa ma revansez. Multumesc celor care citesc povestea, si sunt destui si ii astept cu o parere si mici idei despre cum ar dori sa continue.

Si in principal vreau sa multumesc unei persoane speciale, care ma ajutat cand nu aveam insipiratie asa ca ii voi dedica acest capitol.Te iubesc <3.

Sarbatori fericite dragilor!

A supernatural love!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum