Her zaman ki gibi sıradan bir gündü.Kahvaltımı yapıp evden çıktım.Bitişik evde bir karmaşa vardı.Belli ki birileri taşınıyordu.
Okula geldiğimde zil henüz çalmıştı.Bende koşarak sınıfın yolunu tuttum ve sırama oturdum.
En yakın arkadaşım Betsy '' Geç kaldın fıstık 'dedi.
''Saatin nasıl geçtiğini fark etmeden sabaha kadar kitap okumuşum,uyanamadım ''
''Anlıyorum senin gibi bir kitap kurdundan bekleri...diyordu ki Bay Ston sınafa girdi.
''Günaydın çocuklar''
''Sizede Bay Ston ''
''Bugünden ihtibaren aramıza yeni katılan biri var ''Başını kapıya çevirdi.
''Gel evlat ''
Herkez meraklı bakışlarıyla yeni öğrenciyi izliyordu.Kızlar resmen eriyordu.Doğruyu söylemek gerekirse bende etkilenmiştim.Gözlerinin önüne düşen ,omuzlarına inen altın sarısı saçları ve masmavi gözleri onu oldukça vahşi ve çekici gösteriyordu.
''Bize kendini tanıt '' dedi Bay Ston.
''Selam .Ben Alexiel .Buraya yeni taşındım''
Betsy '' Vay canına '' dedi.Yeni çocuk Alexiel üstündeki ilgiden rahatsız olmuş gibiydi.
Bay Ston''Pekala Saya 'nın yanı boş ,oraya geçebilirsin'' dedi yanımdaki sırayı işaret ederek .Aman Tanrım !!
Yanımdaki sıraya oturdu.
''Selam ''
''S-Selam ''
''Saya tenefüste ona kitaplarını alması için rehberlik et ''dedi Bay Ston.Bomba bir haber daha.
Kafamı salladım .
Tenefüs zili çaldı .
Saya -Beni takip et ,kitaplarını almaya gidiyoruz.
Alexiel sessizce onu takip ediyordu.
Acaba neden bu kadar sessiz biri diye düşündü Saya
Saya-Pek konuşmuyorsun ha ?
Alexiel-....
Saya-Seni anlıyorum aslında ,bende ilk geldiğimde böyleydim.
Alexiel-Sende mi yeni geldin ?
Saya-Geçen dönem geldim
Alexiel-Anlıyorum
Saya-Ama alışırsın merak etme ,ben çok okul değiştirdim,Bir şeye ihtiyacın olursa ben burdayım
Alexiel-Teşekkür ederim Saya
Saya-Ah adımı hatırlıyorsun
Alexiel mırıldanır -Sanırım asla unutamayacağım bir isim olacak
Saya-Efendim ?
Alexiel-Yok birşey.
Saya -Geldik işte ,ben şurdaki bayandan kitapları alıp geleyim
Personel bayan Teru-Ah Saya geleli yarım dönem olmuş olmasına şimdide sen başkalarına rehber olmaya başlamışsın ha hayatım ?
Saya-Evet bayan Teru.Sizinle sohbet etmeyi inanın çok isterdim ama zilin çalmasına az kaldı.
Teru-Haklısın hayatım 10.sınıf kitapları değil mi ?
Saya-Evet,lütfen
Teru kitapları uzatır
Saya-Teşekkür ederim bayan Teru
Teru-Birşey değil,iyi dersler çocuklar
Saya-Al bakalım kitapların
Alexiel-Yardımın için teşekkür ederim
Saya-Önemli değil ,söylemiştim ya ne zaman ihtiyacın olursa yardım ederim
Alexiel kızarır -Evet sağol Saya
Yoksa bu yeni bir aşkın başlangıcı mıdır ?