Hello guys, coffee here bringing you another drawing. This time is with a BASE!! now...l what should i do.....
Short story??
Remember...
Y/n
F/n = Friend/s name
O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰O꙰єνєяу∂αу уσυ ωαкє υρ 4:00 ιи тнє мσяиιиg. тσ нανє мσяє тιмє тσ ρяєραяє. ωнιℓє уσυя ιи уσυя ѕєяνι¢є уσυя ѕℓєєριиg αѕ уσυ ѕαω мє, ¢σffєєgαмιиg...
(у/и) - "hᎬᎽ ᏟᎾffᎬᎬ! hᎾᎳ's ᎽᎾuᏒ ᎳᎬᎬᏦᎬᏁᎠ??"
¢σffєє - "ρяєтту ωєℓℓ.. уσυяѕ??"
(у/и) - "Ꭵ jusᏆ hᎪᏁᎶᎬᎠ ᎾuᏆ ᎳᎥᏆh ᏆhᎥs ᎶᎥᏒᏞ ᏁᎪmᎬᎠ: ᏆhᎬ ᎪᎳsᎾmᎬ ᏢᏒussᎥᎪ... ᎳᎬ hᎪᏉᎬ ᏆhᎬ sᎪmᎬ ᏢᎬᏒsᎾᏁᎪᏞᎥᏆᎥᎬs.."
¢σffєє - "ωєℓℓ...-"
(у/и) - "Ꮎh!! ᎪᏁᎠ Ꭵ ᎪᏞmᎾsᏆ fᎾᏒᎶᎾᏆ..."уσυ ωαит тσ gινє уσυя fяιєи∂ αи∂ ¢σffєє α ѕυρяιѕє gιfт.. ѕυ∂∂єиℓу уσυ ¢αит fιи∂ ιт. уσυ тяιggєяє∂ уσυя мιи∂ тσ яємємвєя ωнєяє уσυя мσтнєя σя вяσтнєя σя уσυ кєєρ ιт. уσυ яємємвєяє∂, ιтѕ ιи уσυя ѕмαℓℓ вαg.
уσυ киσω тнαт уσυ ¢αи'т ¢αℓℓ иσя ¢σмє вα¢к нσмє. уσυ ∂σи'т ωαииα яυιи тнє ѕυρяιѕє fσя тнєм. αfтєяαℓℓ, тнιѕ ιѕ уσυя ℓαѕт ∂αу σи ѕ¢нσσℓ... тσмσяяσω ιѕ тнє яєℓιєf σf αℓℓ тнє ѕ¢нσσℓѕ... ѕυ∂∂єиℓу тєαяѕ fιℓℓє∂ уσυя єуєѕ.. ¢σffєє αѕкѕ уσυ....¢σffєє - "нєу вυ∂∂у! ωнαт¢нα ∂σιи???"
уσυ ιммє∂ιєтℓу ¢ℓєαяє∂ уσυя тняσαт αи∂ ωιρє∂ уσυя єуєѕ. тнєи αfтєя (f/и) ¢αмє, уσυ αℓмσѕт σρєи уσυя мσυтн тσ тєℓℓ тнє тяυтн. ѕυ∂∂єиℓу α fαιтн тнαт ѕαуѕ "уσυ ¢αи ∂σ ιт!!" вυяѕт συт fяσм тнє ∂αякиєѕѕ. уσυ αѕк тωσ σf тнєм...
(у/и) - ᎶuᎽs,ᎳᎪᏁᏁᎪ ᏟᎾmᎬ ᎾᏁ mᎽ hᎾusᎬ?? ᎪfᏆᎬᏒ ᎪᏞᏞ ᎥᏆs ᏆhᎬ ᏞᎪsᏆ ᎠᎪᎽ... ᎳᎬ ᎪᏒᎬ ᎶᎾᎥᏁᎶ ᏆᎾ ᎶᏒᎾᎳ uᏢ...
T꙰O꙰ B꙰E꙰ C꙰O꙰N꙰T꙰I꙰N꙰U꙰E꙰D꙰
Like the story?? Tell me what story im gonna do next!!
By:мιѕѕ¢σffєєgαмιиg