Nu il pot uita pe fostul meu iubit....... ! Il cheama Eathen! Cam asa au mers lucruriele......:
CU 2 ANI IN URMA:
Heyy, Eathen , ce faci?Am spus eu calma
Buna, iubit-o , tu?A spus el cu sinceritate in glas
Super bine am aflat rezultatele de la bac!
Am luat 9.55! Iupii
Felicitari iubit-o! Nu vrei sa mergem sa sarbatorim in locul Acela din padure?
Este foarte sinistru ! Nu vrei sa alegem un loc mai romantic , mai intim?
Cum doresti ! A spus el cu o fata ploata de catelus
De ce faci fata asta ? E chiar foarte infricosator acolo!
Dar te apar eu! Facandu-mi cu ochiul
Bine daca ma apara un tip asa musculos ca tine! Vin!
Atunci el m-a luat in brate si m-a sarutat.Era o zii perfecta! Chiar daca am spus ca voi merge in locul Acela...nu imi surade idea! Acolo era sa moara cea mai buna prietena a mea.Intr-o zii am facut intrecere pana la coliba din padure langa ea se afla o sina de tren! Din cate stiiam pe acolo nu mai trecuse niciun tren de ani de zile! Lola prietena mea a inceput sa se scalambaie si sa se prosteasca pe sina de tren!In acel moment aveam o presimtire foarte ciudata! Presimtirea s-a adevarit ! In momentul Acela a trecut un tren ! Lola nu mai avea timp sa sara de pe sina ! Eu eram foarte speriata ! In momentul Acela am facut primul lucru care mi-a venit in cap! Am sarit pe sina si am impins-o pe Lola! Trenul mi-a prins piciorul! Lola a chemat-o pe mama si pe tata m-au dus imediat la doctor! Dupa un an piciorul meu era ca nou! Lola ma tot bate si in momentul de fata la cap ca nu ar fii trebuit sa fac asa ceva! La ce sunt buni prietenii?
Din acest motiv urasc locul Acela!
Dupa 4 ore la ora 22:30a venit Eathen la mine sa ma I-at! Eu ma imbracasem in ce mi-a venit la mana ! Aveam pantalonii mei mulati si rupti, bluza mea portocaliu fosforescent , tenesii mei preferati si nelipsitul telefon! Eu nu sunt genul de fata care sa poarte pantofii cu toc sau genti asortate!
Esti gata iubit-o? a spus el oboist si nerabdator sa ma vada
Da gata hai sa mergem! si l-am sarutat
In masina era Lola ! L-am rugat pe Eathen sa o I-a si pe ea pentru ca era intuneric si foarte frig!
Buna, Lola!
Heyy! Imi spuse ea cu o voce misterioasa!
Nebunoo! II spun eu in gluma ca de obicei
Incepem amandoua sa radem si sa ne scalambaim prin masina
Nebunelor! Spune Eathen cu o fata confuza
Am ajuns ! Spune Eathen
Nici nu am coborat din masina si.tremuram toata! Afara se auzeau sunete ciudate In fata noastra aparuse pe neasteptate o silueta! Nu ii puteam vedea chipul din cauza intunericului!
Eathen mi-a luat telefonul din mana si a aprins blitul ! Lumina s-a asterut pe fata siluetei si era............
CITEȘTI
Dragoste si crima
RomanceIn acesta poveste este vorba despre o fata care intra in depresie dupa ultima ei relatie ! Ea ajunge la disperare! Suspans, crima, dragoste ,prietenie, Toate acestea fac parte din povestea mea! Oare ce se va intampla? Asezati-va comod luati-va o pu...