Era prietenul cel mai bun al lui Eathen! Eathen pregatise o petrecere surpriza pentru mine!
Ed de ce ne-ai spreriat asa?Am spus eu catre prietenul lui Eathen
Asa fac mereu doar stii! A spus el
Acum mi-am amintit ca era obiceiul de a nesperia ! Atunci nu ma gandeam decat la sina de tren! Palmele imi transpirau picioarele imi tremurau ma balbaiam in continuu!
Nu ma puteam bucura de petecere!Dar ma puteam preface
Eathen a facut pariu cu Ed ca nu are tupeu sa stea pe sina de tren timp de 15 minute! Eathen cum este un invingatot s-a asezat pe sina cu naivitate! Atunci a trecut acelasi tren ca Acela de acum 2 ani!
Ed s-a napustit asupra lui Eathen si l-a salvat ! Ed a murit! Parintii lui aflasera de la stiri! Mama lui o luase cu capul! Si era internata la sptalul 9! Tatal lui e sinucise cu pastille dupa tragedia produsa! Eathen nu isi gasea linistea! Nu mai vorbisem cu el de 3 zile! In cea de a 4 zii a fost inmormantarea lui Ed! Eathen se inecase in lacrimi! Nimeni nu stia ce sa mai faca ! Atunci s-a intamplat o minune!Se auzeau sunete din sicriul acoperit! Defapt doar Eathen le auzea si a insistat sa ne uitam! Cand sicriul s-a deschis Ed era in viata dar nu se putea misca! Ed ramasese traumatizat in scaunul cu rotile pe viata!Ed a aflat ce se intamplase cu tatal sau ! El nu puteatrai cu gandul ca tatal lui murise! A fost internat la spitalul 9! Pana a intrat in depresie! Dupa 1de la moartea tatalui sau el s-a aruncat in fata tenului! Eathen nu putea trai cu gandul acesta infiorator! Nu am mai putut da de el timp de 2 luni! Am pus-o pe Lola sa il urmareasca sa afle ceva! A aflat ca Eathen isi pregatise moartea! Maine la ora va pleca catre locul Acela! Eu cum am aflat m-am dus la el acasa! Nu am putut intra asa ca am spart cu o piatra geamul !
Eathen cum te poti gandi la asa ceva? am spus eu cu nervii la pamant
Iesi nu vreau sa te vad! A spus el rastit
Gandestete la familia ta la minela viata care ar trebui sa o duci! Am spus eu incercand sa il conving
Nu am nevoie de viata iesi! Spunand el in timp ce m-a aruncat pe geam
Nu am putut sa il conving! Urmatoarea zii m-am dus in locul Acela si acolo era Eathen! Pregatit pentru as ruina viata!
Eathen , gandestete , la mine ! Te iubesc! Nu face asta! Am incercat eu sa il conving
Si eu te iubesc mai mult ca orice, dar nu pot trai cu gandul la ce is-a intamplat prietenului meu! La revedere Jessica! Spunandu-mi pentru prima oara de cand suntem impreuna pe nume
Eathen, NU! am strigat eu
Era prea tarziu Eathen deja se arunca-se!
CITEȘTI
Dragoste si crima
RomanceIn acesta poveste este vorba despre o fata care intra in depresie dupa ultima ei relatie ! Ea ajunge la disperare! Suspans, crima, dragoste ,prietenie, Toate acestea fac parte din povestea mea! Oare ce se va intampla? Asezati-va comod luati-va o pu...