Capitolul 5

1.8K 111 6
                                    

Dupa terminarea orelor,merg acasa inpreuna cu Rebeca care sta la 10 case distanta de mine.
Ajunsa acasa,il gasesc pe idiotul de frate-miu pupacindu-se cu o fata. Ce romantic :))
Eu: Ahamm...tusesc foarte tare ca sa ma fac mai bine auzita.
Tudor: Buna,surioaro!spune asta si o indeparteaza pe biata fata de langa el,iar ea a fugit pe usa.
Eu: Sa va tinaaa! :))
Tudor: Alii, nu e ceea ce pare!
Eu: Nu mai nega atata. Hai mai,nu e chiar asa de rea tipa! :))
Tudor: Ai dreptate,e bunaa rauu.
Eu: Hmm...cum o cheama?
Tudor: Nu are importanta.
Eu: Rauleeee.
Tudor: Proasto!
Eu: Taci dracu'!
Tudor: Fugi la tine in camera.
Eu: Ai noroc ca sunt obosita ca daca nu eram,mai stateam putin pe capul tau.
Tudor: Norocul meu!
Eu:  Ghinionul meu. Spun asta si ii arat degetul din mijloc si fug repede in camera mea.
Stau in pat si ganduri ciudate ma cuprind. Stau si ma gandesc la lucruri nefiresti si sunt intrerupta de muzica vecinilor care au balconul fix langa al meu.
Muzica se aude din ce in.ce mai tare. Cred ca e un fel de party. Oh,nuuu...e party prin vecini si nu sunt invitata...Mda...asta inseamnasa fii noua in cartier.
Dupa ce ca ma enerveaza muzica de vizavi,mai bate si cineva la usa. Halal zi!!
Eu: Intra!
Tudor:Da muzica mai incet!
Eu: Esti tampit? Nu vezi ca nu ascult muzica?!
Tudor: Atunci de unde se aude muzica aia?
Eu: Se aude de la vecini, tontule!
Tudor: Du-te sa vezi!
Eu: Du-te dracu'! Nu ma duc.
Tudor: Tampita mai esti!
Eu: Pleaca!

*James P.O.V.*
Ajuns acasa,m-am gandit sa dau o petrecere impreuna cu Steve si alti 2 prieteni (Charlie,Adelin).
Am dat muzica la maxim si am inceput sa bem cate unu-doua pahare de bere.
M-am dus pe balcon ca sa privesc soarele cand apunea si dintr-o data privirea mea sare in balconul vecin.
Ovai,aia e Alisa! Doamnee,iti multumesccc!
Deci inima mea surade de bucurie in momentul asta.
Fug repede in casa ca sa nu ma observe ceva.

***
Se intunecase destulde bine afara,iar eu ies din nou sa imi privesc vecina. :))
O vai! Tocmai si-a dat sutienul jos. Hmm...oare ce face acolo?! Daca se pregateste pentru o partida....No,trebuie sa gandesc pozitiv si sa ii admir formele deosebit de apetisante zic :)))

*Alisa P.O.V*
E deja seara. A trecut foarte repede timpul. Ma schimb de hainele purtate toata ziua intr-o pijama larguta, zic eu. Imi dau si sutienul jos pentru a ma simti mult mai comoda. Trag draperiile si ma bag la somn.

*Urmatoarea zi*
Ma trezesc usor din patul meu pufos si plec la scoala. (Nu va mai povestesc ca mi-am facut si rutina de dimineata,asta chiar devine plictisitoare uneori).

***
Ajung la scoala si o gasesc pe Rebeca impreuna cu Steve. Nebunii,oare ce fac acolo?
Eu: Ahamm,neataa!
Rebeca: Ups,neata!
Eu: Ce faceti?
Steve: Bine,tu?
Eu: Bine fac.

Apare si James ca din senin.
James: Neata,scumpete! Mi-a fost dor de tine. Spune asta si imi pun mana pe umar.
Eu: Mie nu! spun si ii indepartez mana de pe umarul meu.
James: Hai mai, nu mai fii asa respingatoare.
Eu: Tu ma faci sa fiu asa!
James: A,da...frumos sutien!
Eu: Merci! ....Stai ceee?

Tocilară sau fată rea?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum