Alisa: Ce?
Eu: Suntem vrăjitori!
Alisa: Cred că glumești!
Eu: Nu glumesc! Vorbesc foarte serios.
Alisa: James,nu sunt o fetiță de 8 anișori ca să mă pacalesti cu tot fel de lucruri care nu exista.
Eu: Dar nu te păcălesc.
Alisa: Poți să îmi dovedești asta adică să faci puțină magie?
Eu: Desigur! Da-mi mainile încoace.
Alisa: De ce trebuie sa ti le dau?
Eu: Ai încredere în mine?
Alisa: Nu știu ce să spun...
Eu: Daca ai încredere în mine înseamnă că mă iubești cu adevărat..
Alisa: Ok,ok. Să o facem și pe asta.
Alisa Pov
Pe noptiera se afla o lumanare stinsă (nu știu ce făcea acolo,dar în fine) . James mi-a luat mainile intre ale lui și a început să rostească o vraja pe care nu am inteles-o. Cred că era intr-o limba specifica vrajitorilor,chiar nu știu! După ce a rostit acele cuvinte, lumânărea s-a aprins iar eu am rămas șocată. Noi am făcut așa ceva ? Cum de e posibil?
Eu: James,noi am făcut asta?
James: Da.
Eu: Nu îmi vine să cred. Chiar suntem vrăjitori...
James: Da și unii chiar foarte buni.
Eu: Dar cum am ajuns sa fim vrăjitori? Eu nu am crezut în povești din astea nici când eram în copilărie când îmi citea tata povesti.
James: E o poveste complicată. Eu,împreună cu Adelin, Charlie , Vanessa și tu, facem parte dintr-un Cerc. Prin cuvântul Cerc referindu-ma la un grup de vrăjitori cu puteri foarte mari.
Eu: Cine e Vanessa?
James: E conducătoarea Cercului ,iar și tu ești de asemenea!
Eu: Eu? Conducătoarea unui Cerc cu vrăjitori? Nici nu am aflat prea bine că sunt vrăjitoare și acum mai aflu inca un lucru acela fiind că mai sunt și șefa. Bravo,Alisa! Ești tare!
James: Nu mai ironiza atât de mult lucrurile. Totul o să fie bine! Deseară la ora 8 o să ne întâlnim acasă la mine.
Eu: De ce?
James: Aici Cercul se reunește de fiecare data că sa vorbim despre diferite probleme pe care le avem.
Eu: Ca de exemplu?
James: Lupta împotriva vânătorilor de vrăjitoare,controlul asupra puterilor si așa mai departe.
Eu:Vânători de vrăjitoare?
James: Da.
Eu: Cine mai sunt și aia?
James: Sunt cei care ne vânează pentru a ne omorî. Ne urăsc de moarte și ne caută cu orice preț. De aceea,noi trebuie să ne ascundem de ei.
Eu: Pff,nu mai înțeleg nimic. Vorbim deseară mai multe și sper că ma voi obișnui cu treaba ca sunt vrăjitoare și tu la fel..
James: Te aștept.
Eu: Ok,te iubesc!
James: Si eu!Mă duc acasă și mă izolez in camera mea gandindu-ma la toată treabă cu vrăjitoria. Cum ii voi spune mamei? Dar Rebecai? Ce situație complicată! Dar tot nu înțeleg cum am ajuns sa fiu o persoana cu puteri paranormale. Trebuie să vorbesc cu cineva cat mai repede așa că o sun pe Rebeca:
Eu: Buna,Rebe!
Rebeca:Buna! Unde ai fost până acum? Te-am căutat peste tot.
Eu: Am fost până la James.
Rebeca: Ooo și ce ai făcut la el?
Eu: Am discutat.
Rebeca: Despre ce?
Eu: Nimic nou.
Rebeca: Uite de ce te căutasem... Voiam să te întreb dacă vrei să mergi cu mine la Festivalul Rock-ului sambata asta.
Eu: Cu siguranță voi veni cu tine.
Rebeca: Yeeeey. Mă gândeam că poate vei merge cu James și mă vei lăsa baltă.
Eu: Oh, prostuțo! Cum sa te las tocmai pe tine singură?
Rebeca: Eu așa mă gândeam.
Eu: Nu o să te las niciodată baltă pentru că ești cea mai buna prietena pe care o poate avea cineva!
Rebeca: Încetează! Mă faci să plang!Vorbesc cu ea in jur de 4 ore și mai vorbeam cu ea daca nu m-ar fi sunat James.
James: Ce faci?
Eu: Bine,tu?
James: La fel ca și tine. Nu crezi că ar trebui sa vii la mine?
Eu: Nu e ora 8,deci mai stau.
James: De fapt e 8:15 PM.
Eu: Serios?
James: Mda,deci vino mai repede.
Eu: Vin acum.Ajunsa in casa lui îi văd stand cu totii in jurul unei mese și se pare că așteptau pe cineva. Ce naiva sunt! Pe mine mă așteptau.
Adelin: Buna ,Ali!
Eu: Buna,tuturor!
Vanessa: Buna! Deja e prima ta întâlnire cu Cercul și deja întârzii,deci nu vreau să știu ce vei face mai departe.
James: Vanessa,nu mai fii dură cu ea! E începătoare,nu știe ce va urma in continuare daca nu știm să ne protejăm împotriva vânătorilor de vrăjitoare.
Vanessa: Sper sa înțeleagă că nu e usor sa fii aici,mai ales dacă ești șefa Cercului la fel ca și mine. Eu îmi asum responsabilitatea asupra multor lucruri de aici.
Eu: Promit că nu voi mai întârzia vreodată și îmi doresc să aveți încredere în mine.
Adelin: Baai,dar unde e Charlie?
James: S-a dus să ia Instrumentele Mortale.
Eu: Ce mai sunt și alea?
James: Sunt niște obiecte care ne ajuta sa facem unele dintre cele mai grele vrăji,dar trebuie păstrate cu mare atenție.
Charlie vine cu cele 3 instrumente: o brățară,o coroniță și un inel strălucitor.
James: Acum că ai venit cu Instrumentele, Charlie,trebuie să avem grijă de el și cui i le vom da. Inelul il păstrezi tu, coronița dai-o Vanessei iar brățară Alisei.
Charlie: Ok.
Vanessa: Trebuie să avem mare grija de ele,daca nu tot Cercul va fi în pericol!
CITEȘTI
Tocilară sau fată rea?
Teen FictionAlisa trece prin momente destul de dificile de cand s-a mutat in Bucuresti,impreuna cu familia sa. Ea este tocilara,dar totodata este si o membra a unui Cerc de vrajitori. Veti afla ce se intampla cu Alisa si cu prietenii ei,doar daca veti citi urma...