Întâlnirea .

29 0 0
                                    

Am așteptat puțin în fața casei , și am văzut mașina lui Andrew .

" Wow , când zice la 3 , la 3 nu glumă " zic eu în gând râzând

M-am urcat în mașină și l-am pupat scurt pe obraz .

" Ce faci ? "

" Bine , arăți ... Wow " zice el parcă minunat

" Ămm ... Mersi , dar ce este așa minunat ? "

" Tu "

" Ok , unde mergem ? "

" Ți-e foame ? "

" Nu , hai undeva afară , în natură , nu știu . "

" Ok , te duc într-un loc special "

Am văzut că iese din oraș , mă cam speriasem , dar știam că sunt pe mâini bune .

Deodată , se oprește mașina , la un stejar pe marginea lacului .

Mă dau jos din mașină , și Andrew după mine . Mă pun jos lângă stejar și încep să mă gândesc la ce s-a întâmplat , cu mine , cu Andrew .

Vine lângă mine și începe să se gândească .

" Ce s-a întâmplat ? " zic eu

" Aici au murit părinții mei , au avut accident de mașină . " zice cu lacrimi în ochi , încercând să țină în el .

" Îmi pare rău , ai- " zic și m-a întrerupt

" Aici am venit odată cu părinții mei înainte de accident , și mi-au zis să aduc fata care zic eu că va fi fata care cred eu că este cea de care m-am îndrăgostit cu adevărat , de care o să am grijă , chiar și cu prețul vieții , dacă este nevoie , și să știi , nu am mai adus niciodată o fată aici "

" Aww , Andrew , te iubesc " și i-am dat un sărut scurt

" Și eu te iubesc "

Atunci ..

[][][][][]

Aloha ! Am făcut next-ul mai repede , un fel de răsplată că nu am postat de mult timp și ..

Vreau să vă anunț că această poveste nu va fi una lungă , minimum 20 de capitole , dar va fi a doua carte care poate și sper să fie mai lungă , totuși .

Next-ul probabil că o să-l pun mâine sau poimâine , nu știu exact .

Laurii <3 you , guys <3 ^.^ ^_^ ^_* *_* +_+ T_T ..

Viaţa Emmei Wagner .Where stories live. Discover now