Taylor .

51 2 0
                                    

Era Taylor .

" Ehh .. neimportant "

M-am blocat pentru 30 de secunde .

" Stai , Taylor ? Taylor pe care o știu ? "

Mă uit mai atent la SMS şi scria să ne întâlnim la Starbucks .

Ştiam că nu era o glumă proastă , doar ca să mă duc până acolo şi să aştept ca proasta , deci m-am dus , mi-am făcut o baie fierbinte , m-am machiat şi , ca întotdeauna , cu ce să mă îmbrac ? Mi-am luat o pereche de blugi scurţi şi o bluză cu " i ♥ moustache " .

*

" Nu pot să cred , Taylor ? " spun eu .

" Chiar eu în persoană , tocmai din Americaa "

" Cât de schimbată eşti ! "

Din copilul cuminte şi educat , acum e.. e... perfectă !

" Dar cum ? Adică ... "

" Păi am sosit aici , în Anglia, ieri , pentru că mama a găsit ceva de lucru , şi tata deja s-a angajat . O să mă mut aici , dar vestea proastă e că nu o să merg la aceiaşi şcoală cu tine . :( "

" Ieiiii ! Însfârşit , putem să mergem în parc , putem ieşi undevaa ! "

Faptul că bff-ul meu s-a mutat în Anglia era cea mai bună veste de până acum . Şi nu-i nimic dacă nu merge la aceiaşi şcoală cu mine . Mai bine .

*

Mă uit la ceas şi văd că e deja 8 .

" Eu trebuie să plec , e deja 8 , şi e cam întuneric. " spun eu .

" Da , ai dreptate , plec şi eu odată cu tine . Unde stai ? "

" La marginea oraşului , tu ? "

" În centru . Ok . Te pup şi ne mai vedem . "

Era ceva ciudat cu ea . S-a schimbat atât de mult , ( moral) sau poate mă crede o săracă , care are o cocioabă la marginea oraşului ?

*

" Dar pe cine avem noi aici ? "

" Lasă-mă Ashley , nu am timp acum . E şi târziu , mi-e şi foame . Ce ţi-am mai făcut acum ? "

" Nimic dar faţa ta cere pumni . Dar de când " domnişoara frică " e acum tupeistă ? "

" De când am eu chef , Tomson "

Ura să-i spun Tomson , era numele ei de familie şi îl ura .

Urc în autobuz .

" Nu s-a terminat aici , Wagner ! "

" Bye - bye TOMSON "

Am ţipat când am zis ultimul cuvânt , dar ştiu că nu glumea când a zis că nu s-a terminat .

[][][][][][][][]

Heiii ! Încă un capitol cam plictisitor spun eu , dar timpul ăsta . Scuze pentru greşeli , capitol făcut la 2.00 noaptea şii ... vă pup , sper să vă placă ♥♥

Viaţa Emmei Wagner .Where stories live. Discover now