"ELURÕÕM"?

161 15 4
                                    

Öeldakse ela elu rõõmsalt ning positiivselt, leia igas päevas midagi head...kui see oleks nii lihtne vaid.Inimesi on väga palju ja iga üks näeb maailma erinevalt, aga kui erinevalt kas positiivses või negatiivses valguses?seda teavad ainult nemad.Kahjuks peab tõesti tunnistama, et elus on rohkem valu, masendust, depressiooni kui rõõmu ja õnne, igas rõõmus on alati midagi halba alguses oled nii rõõmus, et ei pane tähelegi seda kuni rõõmu või õnnelikuse hetk läheb sul üle ja jääd tõsiseks ning hakkad mõtlema mis halb sellega kaasneda võib?.Masendus ja väsimus käivad kurikuulsa sõna DEPRESSIOON alla, aa mis see täpsemalt on?, see on kui oled kõigest nii väsinud, tüdinenud, tulevad halvad mõtted milles ei olda ise ka enam kindel või üldiselt ei tea enam isegi mida sa tahad ja kuhu edasi, näed kõike nii halvast küljest ja mitte miski ei suuda sulle pakkuda rõõmu isegi kui päike paistab ja ilm on fantastiliselt ilus, aga see lihtsalt ei paku rõõmu.Sul on väga palju sõpru kes suudavad sind rõõmsaks teha ütlevad sulle sulavaid komplimente ning kiidavad kõike su juuures, muidugi see annab hea tunde ja sellega kaasneb vahel ka see, et "parim sõbranna/sõber", hakkad usaldama teda ning räägite pea, et igapäev kuigi sul on ka teisigi "häid" sõpru ning muidugi tahavad ka nemad rääkida sinuga, kuni ei ole enam aega suhelda selle "parima" sõbranna või sõbraga, tunned ennast nii õnneliku ja rõõmsana, et sul on jube palju sõpru ja hakkad üha enam tundma kuidas teist saavad lähedasemad, aga mida lähedasemad seda rohkem infot ja räägituid saladusi mis ei jää ainult teie kahe vahele, ja alles siis saab see rõõm läbi kui saad aru, et" nii nüüd löödi nuga selga mulle" ja mõtled, et oled nii halb sõber ja kõik on minu süü, aga ega see tavaliselt nii ongi" KÕIK EI OLE KULD MIS HIILGAB", nii ka sõpruse ja sõpradega ära lase ennast kunagi nii wonderlandi tõmmata, et enam välja ei saa.Teatud juhtudel kui on masendus hinded on halvad, näed ennast nii paksuna, nutad tihti ja kahjuks lõigud, sest sa oled väga väsinud KÕIGEST ning seepärast ei saa kunagi ütelda "ole rõõmsam", naerata rohkem vms, eriti närvi ajavad need "SMILED" igalpool küll poeseintel ja küll ajalehtedes vms, aga kui vaadata reaalsust, neid seinu mis on grafitiga täis kirjutatud no ega ei näe küll su suuri smaile seal. Igalpool üritatakse justkui sööta sisse positiivsust ja ütelda mõtetuid sõnu"ole rõõmsam", olen parem masendunud kui "fake feelingutega" murtud laps.Elu ilma motivatsiooni ja tahtmiseta on nagu lill ilma veeta, lihtsalt kärbub ära, sest ei ole midagi mille nimel elada ja seda oleme me kõik küsinud endalt "mille või kelle nimel ma elan"?, aga eks ikka iseenda, head laused mida endale ikka ja jälle meelde tuletada on "usalda vähem", "näe vaeva rohkem kui miski sind huvitab või motiveerib, ära anna alla", "ole see kes sa olla tahad, ning kuula vähem teisi", "ole nendega kes sinust tõeliselt hoolivad mitte nendega kes on sinuga selleks, et lahe olla vms".

depressioon või rõõm? isegi ei tea.

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Aug 16, 2017 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Elu Rõõmud:')Où les histoires vivent. Découvrez maintenant