Bölüm 1

45 3 6
                                    


Mary özel bir şirkette stajer olarak çalışıyordu. Daha üniversite 3. Sınıfa gidiyordu. İş çıkışı saat epey geçti Parisin sisli sokaklarında ilerliyordu. Sis o kadar fazlaydiki göz gözü görmüyordu. Mary çocukluğunu geçirdiği bu sokakları ezbere biliyordu.Böylece hızlıca gidiyordu. Bir tamirhanenin önünden geçiyordu. Hızla esen rüzgar eteğini savunuyordu herkes ona bakıyordu adam ayağa kalktı ve Mary'e yöneldi. Mary korktu ve adamın iğrenç görüntüsünden bir titreme geldi. Mary koşmaya başlamıştı sisin içinden giderken topuğu kırılmıştı adam bunu fırsat bilerek üzerine atladı.Mary çok korkmuştu çığlıkları sisin içinde kayboluyordu. Adam ellerini belinden içeri doğru ilerletiyordu. Mary kaçmaya çalışıyordu çantasıyla vurarak onu durdurdu yerde sürüklenerek kaçmaya çalıştı. Ayakkabılarını çıkardı eteğinin yarısı yokken üstünde ise sadece südyeni vardı. Eve girdi hemen duşa girdi ve saatlerce ağladı. Üstüne uzun bi pantolon ve uzun kollu bi kazak giydi. Üzerine yorganı çekti ve uyudu. Sabah kaldığında şimdi ne olacağını düşünüyordu polise gitmeliydi? bunu kime anlatabilirdi? Ve en önemlisi bundan sonra ne olacaktı? Bundan sonra hayatı aynı olmayacaktı artık namusu yoktu hayatına kara bi leke sürülmüştü. Ertesi gün işe gittiğinde çok durgundu en yakın arkadaşı Cris bu sorun olduğunu anlamıştı ve ona ne olduğunu sordu genç kız orada bayıldı.Gözünü açtığında hastenedeydi etrafına bakındı kimse yoktu 1-2 dakika sonra doktor geldi.
Çok utanıyordu doktorun ona hamilesin falan gibi şeyler diyeceğini düşünüyordu.Ama doktor ufak bi panikatak geçirdiğini soyledi. Mary belki doktara anlatabilirim diye geçiriyordu aklından bu doktor güzel ve bakımlı bir hanımdı ama ne yazıkki bunada cesaret edemedi.
Belkide birine anlatsa rahatlıyacaktı birine içini dökse ona yardım edebilirdi ama bunun için yeterince güvenilir biri olduğunu düşünmemişti. Akşam eve geldiğinde saat daha akşam üzere altı gibiydi. Hemen uyumak istiyordu zor bir gün geçirmişti ama bu daha ilk gündü bununla yaşamaya alışması lazımdı.Yatağa yattı ve bunu kime anlatabileceğini düşünüyordu tam böyle biri yok diye düşünürken kapı çaldı. Çok korkuyordu kapıyı acmamayı düşünmüştü ilk olarak ama ya önemli birseyse diye geçirdi içinden bu arada kapı bir kere daha çaldı kapıdaki kişi ısrarlı gibiydi. Polisi aramayı düşündü Belkide o adamdı yarım kalan işini bitirmeye gelmisti. Kapı tekrar çaldı hizli olmalıydı yavaş çaresizce kapıya yaklaştı elinde ise merdane vardı pek birşey yapamam ama en azından kendimi savunurum diye düşünmüştü.Kapı deliğinden baktı erkek mi kadın mı olduğu anlaşılmayan biri vardı arkası dönüktü.Kapıyı açmaya karar vermişti gardını aldı ve yavaşça
Kapıyı araladı kapıdaki kişi gitmek üzereydi merdivenin başındaydı kapini sesini duyunca durdu üzerindeki paltodan yağmur damlaları süzülüyordu. Mary ürkek bir ses tonu ile kim o dedi. Kapının önündeki kişi Mary'e döndü çok şaşırmıştı öylece kala kaldı.

SİSLİ GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin