בס"ד
-כריכה חדשה-
טוב... ××– לכול מי שציפתה להמשך לסוף ×”×›×” מרתק שעשיתי ×תמול, ×”×•× ×œ× ×™×¦× ×”×™×•× ×ž×›×™×•×•×Ÿ ש×חרי ×–×” ×™×©× ×” עוד עלילה ו×ליה ×ž×¦×˜×¨×¤×™× ×¢×•×“ דמויות ש××ª× ×œ× ×ž×›×™×¨×™×, ××– ההמשך ×™×¦× ×ž×—×¨.
ועוד הודעה ×œ×¤× ×™ שמתחילי×, ×× ×™ ×ž×§×•× ×¨×שון בהומור ×× ×©× ×•×©×™×!♥
הכירו ×ת ×”×ž×—× ×›×ª ×©×œ× ×• בכיתה, ×× ×™ חולה עלייה.
קור××™× ×œ×” ×©×•× ×˜×œ, ×•×”×™× ×ž×ª×” עליי (×›×ילו מי ל×) ×›×™ ×× ×™ ×ž×¦×˜×™×™× ×ª ×צלה,
×× ×™ כול הזמן מקבלת מ×יות ×צלה, ×›×™ ×× ×™ ×”×›×™ חכמה והכי שווה.
×”×™× ×ª×ž×™×“ ×ž×‘×™× ×” ×ותי, ו×× ×™ תמיד ×ž×ª×—× ×¤×ª ×ליה.
×•×”×™× ×ž×¨×©×” לי ולחברות שלי ×œ×‘×•× ×¢× ×©×•×¨×˜ קצר וחזייה בצבע של חזירה♥ (×›×ילו ורוד ×הבת ×—×™×™)
×”× ×” ×—× ×‘×¥,
×”×•× ×—× ×•×Ÿ רצח דומה לתחת שלי,
×”×•× ×›×œ הזמן עושה לי ×ת השיעורי בית ש××£ ×ין לי כוח לעשות,
×× ×™ ×והבת לצחוק עליו ולהעביד ×ותו,
×›×™ ×× ×™ המלכה שלו.
×•×”×•× ×ž×¤×—×“ ×ž×ž× ×™ פחד מוות,
××” ושכחתי להגיד שתפסתי ×ותו מזיל ריר על ×”×¦×™×¦×™× ×©×ž×¦×™×¦×™× ×ž×”×—×–×™×™×” בצבע חזירה♥.
×”× ×” הילדה ×”×›×™ ×©× ×•××” עליי ×‘×¢×•×œ× ×›×•×œ×•, חן.
המפקדת של כול ×¦×‘× ×”×—× ×‘×¦×™×•×ª בכיתה ×©×œ× ×•.
×”×™× ×§×•×¤×”, רצח ×›×ילו.
×’× ×”×™× ×›×ž×• ××—×™ המפגר ×œ× ×והבת להצטל×, ××– מצ×תי ×ª×ž×•× ×” שדומה לה בול ×חד ל×חד.
×›×™ ×”×™× ×“×•×ž×” ליצור, ו×ין לה שכל.
×•×”×™× ×œ× ×ž×›×‘×“×ª ×ותי בשיט, ×›×™ ×”×™× ×ž×§× ××” בי, ×•×”×™× ×ž×ª×” להיות ×× ×™.
הכירו ×ת צחי, צחי ×”×•× ×‘×Ÿ 56.
×œ×¤×¢×ž×™× ×”×•× ×™×›×•×œ להיות מטריד רצח,
×”×•× ×¢×•×§×‘ מעריץ וחרמן מ×וד ב××™× ×¡×˜×’×¨× ×©×œ×™,
×”×•× ×ª×ž×™×“ בין ×”×œ×™×™×§×™× ×”×¨××©×•× ×™× ×× ×œ× ×”×¨×שון,
×”×•× ×והב להגיב לי תגובות, ×•×”×•× ×ª×ž×™×“ מתחרמן ×ž×ž× ×™.
בקיצור, ×”×•× ×‘×™×Ÿ ×”×ž×¢×¨×™×¦×™× ×”×ž×•×©×‘×¢×™× ×•×”×™×•×ª×¨ ×ž×•×©×¤×¢×™× ×ž×ž× ×™.
טוב מי ×©× ×•×ª×¨×• ×–×” רק ×¦×‘× ×”×©×¤×•×˜×•×ª הפרחות ×”×–×•× ×•×ª והכלבות שלי ש×× ×™ המפקדת בו (ההבדל ×‘×™× ×™×”×Ÿ לבין × ×•×™ ×©× ×•×™ ×”×™× ×‘×¡×˜×™ והן ×¡×ª× ×—×•×œ×•×ª עליי), ×בל ×–×” צריך כבר פרק משלו ×©×™×‘×•× ×ולי ×”×™×•× ×ו ×ולי מחר.
סו... המשך ×™×‘×•× ×‘×™×¦×¡â™¥
YOU ARE READING
אביאל וקים - סיפור ערסים♥
Comédie#1 בהומור. קצת הומור לא מזיק אנשנושים ♥ סיפור ערסים, לא באמת. רומנטיקה ובעיקר הומור על סיפורי ערסים מפגרים. יש כמה טובים, כן? פשוט הרוב ממש מפגרים, שגורמים לי רצון להתאבד. אז קבלו זאת באהבה ♥ אביאל החבר הכי טוב של אח של קים סער, אך מה קורה שהוא פוגש...