¿¿¿¿¿¿​

3.7K 246 0
                                    

"omma​ေရသားသြားၿပီ​ေနာ္"​

ဒီ​ေန႔​ေက်ာင္​းစသြားရမွာမို႔ရင္​​ေတြခုန္​​ေနတာနဲ႔ျမန္​ျမန္​ျပင္​ဆင္​ၿပီးထြက္​လာခဲ့တယ္​

"သား breakfast စားသြားအုန္​း​ေလ
Awwဒီ​ေကာင္​​ေလး​ေျပာတာ​ေတာင္​ဆံုး​ေအာင္​နားမ​ေထာင္​သြားဘူး..."

ျခံျပင္​မွာbaekကို​ေတြ႔တာနဲ႔ommaစကားကိုဆံုး​ေအာင္​နားမ​ေထာင္​ဘဲထြက္​လာလိုက္​တယ္​

"baekအိမ္​ထဲမ၀င္​ဘဲဘာလို႔အျပင္​မွာ​ေန​ေနတာလဲ..."

"ဒီတိုင္​း...လာသြားမယ္​​ေလ"

"baekမပ်င္​းဘူးလားပံုဆြဲရတာ"

"မပ်င္​းပါဘူးwae?..."

ကတၱရာလမ္​း​ေပၚကဆင္​စြယ္​ပန္​း​ေတြကို​ေျခ​ေထာက္​နဲ႔က်ယ္​စယ္​ရင္​းသူ​ေျပာလာတယ္​...

"ျပခန္​း​ေတြဘာ​ေတြ​ေရာမဖြင္​့ခ်င္​ဘူးလား.."

"မဖြင္​့ခ်င္​ပါဘူးဒီတိုင္​းအ​ေပ်ာ္​သ​ေဘာမ်ိဳးပဲဆြဲခ်င္​တာ"

ကြၽန္​​ေတာ္​သက္​ျပင္​း႐ွည္​ႀကီးခ်လိုက္​မိတယ္​...

"baekသ​ေဘာ​ေလ..."

accident  ၿပီးကတဲကbaek​ေက်ာင္​းျပန္​မတက္​​ေတာ့ဘူးမသင္​ခ်င္​​ေတာ့ဘူးတဲ့သူ၀ါသနာပါတဲ့ပန္​းခ်ီသာဆြဲ​ေတာ့တယ္​baekရဲ႕မိဘ​ေတြကလဲဘာမွတားျမစ္​ျခင္​းမ႐ွိၾကမတားျမစ္​ဆိုသူတို႔Usကိုထြက္​သြားၿပီးထဲကတစ္​ခါမွျပန္​မလာbaek​ေျပာတာ​ေတာ့ဖုန္​းအဆက္​အသြယ္​​ေတာ့႐ွိတယ္​တဲ့အလုပ္​မအားလို႔ျဖစ္​မွာပါတဲ့ဘာပဲျဖစ္​ျဖစ္​​ေလအနဲဆံုး​ေတာ့ကြၽန္​​ေတာ္​​ေက်ာင္​းၿပီးမွျဖစ္​မွာဒါမွbaek​ေလးကို​ေစာက္​​ေ႐ွာက္​ႏိုင္​မွာ...

"yeol​ေရာက္​ၿပီ​ေလဘာ​ေတြစဥ္​းစား​ေနတာလဲ.."

"arnyi...."

ကြၽန္​​ေတာ္​အတိတ္​ကို​ေျခရာ​ေကာက္​​ေနတာနဲ႔​ေက်ာင္​း​ေ႐ွ႕​ေရာက္​တာ​ေတာင္​မသိလိုက္​​ေဟာ​ေက်ာင္​း၀န္​းထဲကကား​ေပၚကဆင္​းလာတာsehunထင္​တယ္​...

"baekဟိုမွာsehunထင္​တယ္​ဟိုသြားရ​ေအာင္​..."

Baek​ေခါင္​းညိမ္​့ျပ​ေတာ့သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​အတူထြက္​လာခဲ့တယ္​...

Never-Never Land (Complete)Onde histórias criam vida. Descubra agora