Өмнөтгөл

2.2K 154 4
                                    

Энэ түүхийг бүх хүн мэддэг... Гэвч энэ түүх худлаа зүгээр л нэг хүмүүсийг өөртөө татах гэсэн бичээчийн тоглоом... Мэдээж тэр алдаршсан. Гэвч үнэнийг мэдхийг хэн ч хүсдэггүй. Яагаад хэн ч мэдэх гэж оролдож үзээгүй юм бол? Учир шалтгааныг нь мэдэх хүн байна уу?
Магадгүй хүмүүс мэддэггүй байх гэхдээ би мэднэ. Учир нь..... Эх хувийг нь хүмүүс олж хараагүй болхоор тэр...

Домогт өгүүлдэгээр Гүрёо улсын гүнж Ан Юүхи өөрийн эцэг эх болох "Хаан Хатан" хоёрыг золгүй явдалын улмаас нас барсаны дараа нагац ахдаа охин биеэ өгөн хаан болох замын тавьж өгсөн гэлцдэг гэвч энэ миний олж сонсоноос тэс өөр байгаад би гайхаж балмагдаагүй. Мэдээж эртний бичээчид зөвхөн хаан эзний намтар түүхийг бичин түүний хэлсэн үг, хийсэн үйлдэл бүрийг бичдэг. Харин бидний мэдэх домог нь тэр үеийн хаан эзэн болох хаан ширээнд угсаа залгах ханхүү биш их хатны төрсөн дүү Чой Тэёны үйл хөдлөл намтар юм. Тэрээр өдгөө насан эцэслэсэн ч түүний хийж бүтээсэн бүхий л хөдөлмөр бичигдэн үлдсэн тэр түүхийг Чой Тэён хаан өөрийн дураар өөрчлөн өмнөх үеийн хааны намтар түүхийг гуйвуулан бичүүлсэнд, Ан Юүхи гүнжийн намтарыг бүхэлд нь өөрчилсөнд миний уур дээд цэгтээ хүрсэн учир та бүхэнд үнэн түүхийг буюу гүнжийн туулж ирсэн амьдралын багахан хэсгийг одоо өгүүлэх гэж байна!!!

Судлаач өгүүлэгч: EUGENE

1276-н он

~~~~~~~~~~~~~~~

Ккк та бүхний сонирхолыг татаж байна уу? Сонирхолыг чинь татсан л бол VOTE дараарай FOLLOW ME хаха :")) би үргэлжлүүлж бичих урамтай болно 🙊❤😂 цөөн хэсэгтэй богино бичвэр болно... цааш ONLY FOLLOWERS байх болно оо 

 ~LEGEND~ /Дууссан/Where stories live. Discover now