♡GÖRMEK♡

15 1 2
                                    

Kuzenimle gene bir gün oturuyorduk.Bana gene o çok sevdiği çocuğu anlatıyordu.Bende sakin bir şekilde onu dinliyordum taki bu soruyla karşılaşana kadar bana sen hiç aşık olmamışmıydın dedi. Bende öyle şeyleri sevmediğimi söylemiştim.Bana güldü senide göreceğiz dedi. Ben bu lafa pekte takmamıştım başlarda Nerden bilirdim ki aşık olacağımı bu olaydan bir iki hafta sonra kuzenimin sevdiğinin kuzenine aşık olacağımı o gün bir yerde oturuyorduk. Sokakta yani arkadaşlarla bakkala gitmek için yerimizden kalktık herşeyden habersiz sonra karşıdan kuzenimin sevdiği çocuğun geldiğini farkettik. Ben coşkuyla kuzenime seslendim yanımda olduğu için dürttüm desem daha doğru olurdu.Yanında daha önce görmediğim sadece fotorafını gördüğüm çocuğu fark ettim.Birazdaha yakınlanınca eroninin gözlerine daldım.Öylesine bakmıştım ki kimse umrumda değildi sanki onun gözlerinde yaşıyordum.Ama hala aşık olduğumun farkında değildim.Oda bana bakıyordu . Kalbim sanki bir adada mahsur kalmıştı.Ve sonunda beni dürttüklerinde anlamıştım.kaç saattir daldığımın anlamsızca gülüyordum sırıtıyordum.Bana aşık olduğumu söyledi. Kuzenim ve kankalarım aldırış etmedim.böyle bakışmalı yıllardan sonra taşınma haberimiz çıktı onu ilk gördüğüm zaman daha 4.sınıfın tatilindeydik.Ve şimdi 5.sınıfın sonundaydım.Küçüktüm belki ama aşktan gayet çokta iyi anlardım. Kuzenim hep bana gelirdi aşk konularında hep bana dertleşirdik.Kendimde aşık olunca işler değişmişti.Taşınacağımız gün anlamıştım Aşık olduğumu o gün okuldan çok yakın kankamda yanımızdaydı.Dayanamıyordum zaten gidecektim buralardan anlamı kalmamıştı.Kimseyi sevmemiştim. O kadar ağlasammı gülsemmi bilemiyordum.Gülermiydi? Bana yoksa bida yüzümemi bakmazdı.Tüm bunları göz önüne alarak eroni benim dedim ve benimle çıkarmısın dedim.Garip bi teklifti bir kızdan bir erkeğe çıkma teklifi direk HAYIR! Cevabını verdi. Düşünmedi bile o gün çok üzgündüm. Ertesi sabah kuzenim eroniyle gece konuştuğunu söyledi.Heyecandan titriyordum.Kuzenine söyle bizim köyde erkekler kızlara çıkma teklifi eder.Sizin köyde kızlar mı erkeklere ediyor demiş. Utancımdan yerle bir olmuştum. Napsam olmuyordu bir süre dışarı çıkmadım bizim ordaki dükkanlarda çalışıyorlardı.Camdan tenefüs saatlerinde izliyordum.Birkaç yılda böyle gitti.Vardım 7.sınıfa bir kaç gündür yoktu uğramıyordu. Buralara çok özlemiştim neden gelmiyordu ki? Bilmiyordum. Uğraşıyordum unutmaya ama her seferde dahada yakınlaşıyordum ona aklımda hayallerimdeydi. Dayanamadım ve mesaj attım ona hiç buralara gelmediğini son defa daha gelmesini istedim.Son bir kez daha görmek istedim. Ertesi gün kuzenim çatıdan bakınırken birden bize koştu ve beni çağırdı.o zamanlar daha yeni kapanmıştım o zamanlar çok olmamıştı.Koşarak buraya bizim mahalleye gelmiş.Mutluluktan uçuyordum. Hazırlanıp hemen çatıya çıktım bakınırken onu gördüm.Bana baktı bende ona o gün umutlanmıştım.ve seneler geçmişti.Artık 8.sınıftyım hala aşık benle çıkmamasının nedeni  ise adım çıkar demişti.Bana çünkü benden iki yaş büyüktü diye sırf ben ise sırımsıklam aşıktım hala domatesli ekmek yiyen çocuk seni seviyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 25, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AdıÇıkarcım♥(SevilmedenSevmek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin