- ÖNSÖZ -

3.5K 277 63
                                    



Merhaba sevgili okurlar!

Merhaba sevgili okurlar!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Yine fantastik ve büyülü bir hikaye ile karşınızdayım. Ama bu sefer hiç var olmamış kahramanların değil, oğlumun hikayesini yazacağım. Evet yanlış duymadınız, oğlum için yazdığım ve kahramanının bizzat o olduğu büyülü bir hikaye olacak bu. Fikir nereden mi çıktı? Elbette ki oğlumdan, yani Rohan'dan!

Rohan kendisi için bir hikaye yazmamı istedi. O kadar hevesliydi ki,

''Kahramanı ben olayım anne.'' dedi. Aslında aklımda başka kurgular vardı ama düşündüm  ve, ''Neden olmasın?'' dedim.

İkimiz birlikte bir taslak çıkardık ve ben ana hatları belli olan bu taslağın boşluklarını doldurmaya başladım. Küçük bir kasabaya taşınan yalnız bir çocuğun gizemli ve büyülü maceralarını okuyacaksınız bu kitapta. Gerçek bir kasabadan ve gerçek mekanlardan yola çıkarak büyülü bir hikaye kurgulayacağım. İçerisinde gerçekten yaşanmış bazı olayların etkisi de olabilir. Okunma kaygısı taşımıyorum çünkü ilk okurum oğlum oldu ve o bunu çok sevdi. O sebeple onu mutlu etmeye devam etmek için anlatacağım bu masalları. Ama sizler de bize katılır ve Rohan'ın serüvenlerine yoldaşlık ederseniz elbette çok mutlu oluruz :)

Sözü uzatmak istemiyorum, bu kahramanı bir çocuk olan büyülü  bir hikaye olacak ama ben yine içerisine birçok öğüt saklayacağım. Çünkü çocukların bize ışık tutan periler olduğuna inanıyorum ve perilerin ışığında sıcacık masallar anlatacağım...

Saygılar...


NOT : Hikayelerimde bana, hikayedeki karakterlere veyahut diğer okurlara küfür, ağır hakaret veya sataşma içeren yazılar gördüğümde o kişiyi engelliyorum. Ayrıca siyasi, dini, etnik ayrımcılık içeren, bir kesimi hedef alıp sataşan yorumları ve sahiplerini de engelliyorum. Ben sizlere seviyeli kurgular sunuyorum ve her yaş grubunun, farklı inanç ve görüşteki insanların da bunları okuduğunu biliyorum. O yüzden okurlarımdan da en büyük beklentim seviyeli yorumlar yapmalarıdır. Eleştirilerinizi de saygı çerçevesinde sunarsanız seve seve dikkate alıyorum bilginize...


SiyahLotus_

ROHAN / Yasak İncir -ÖN OKUMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin