Onu görebilmk icin yinepencere kenarına gidip onun evden cıkmasını bekliçektimki aklıma bir ffikir geldi eğer onlarla pikniğe gidersek inun elinden kebab yicektim.😊
Çok iyi bir fikir bulmustu bu fikiri gerceklestirmem gerek kaynanam olacak kişinin yanına gidip ona bu fikrimi acmam gerek o beni kırmaz .
Onların evinin önüne geldim sadece zili calıp kaynanamın aklına girmem gerek. Dilek abla dilek abla nerdesin sana cok önemli birsey demem lazım.
Noldu Asya burdayım kötü birseymi oldu.
Yok canım kötü birşey değil aslına iyi birşey...
Söyle ne diyorsun Asyacım.
Dilek abla hic uzatmadan söylicem ama sende kabul edeceksin tamamı.
Söylicene baglı...
Ozaman söylemem .
Tamam söyle merak etim.
Söylüyorum piknige gidebilirmiyiz siz ve biz hem kafamız dagılır Meric mangal yapar bizde salata hemde biryerlere ğitmişoluruz kabul ettin zaten.
Tamamam zaten ben sana kıyamam.
Ozaman hazırlanalım çabuk olun Meriçede de bak sakın gelmemezlik yapmasın mangalı yapacak kişi yok bak .
Tamam Asyacım hadi hazırlanıp gidelim...
Asya hazırmısınız annem hazırlarsa cıkalım diyor...
Allahım bu Mericin sesi of dilim tutuluyor yine napacam yine rezil olacam gegeliyoruz ...
Tamam ben anneme diyeyim o zaman .
Ofyine kekeledim rezil oldum...Bence cok güzel olmuştum ama ona göre nasıl oldum bilmiyorum zaten bir kere güzelsin demez beyfendi buda benim sinirimi bozuyor anne hadi gidiyormusuz beklemesinler şimdi Dilek abla ve Meriç...
Tamam kızım da yardım etseydin yemeklerde tabi sen o islere hic gelmezsin sen anca süslen zaten seni alacak oglan yemekde ister senden hatırlatim sadece güzeliğine bakmaz.
Of anne ben nebilim yemek yapmayı evden dışarı ayda yılda bir kez çıkıyorum bari biraz güzel olim değilmi bu benim hakım değilmi...
Tamam kızım bişey demedim hadi bekletmeyelim dilekleri.
Tamam bir aynaya bakıp geliyorum...
Oy oy benim süslü kızım.
Cok güzel olmuşsun güzel kızım.
Sadece sen diyorsun baska kimse demiyor Dilek abla başka kimse demiyor zaten ...
Meric oglum Asya güzel olmamışmı sence?
Evet olmuş annede artık gitsekmi bence?
Tamam oglum gidecez bak Asya Mericde dedi hepimiz de aynı fikirdeyiz yani sen cok güzel bir kızsın zaten ben seni Merice alıcam...
Annne hadi gidelim bidahada böyle şeyler deme lütfen.
Tamam tamam bir şaka yapalım dedik hem nolucak Asyayı sana alsam hem güzel hemde hanım hanımcık bir kız nerden bulacam birdaha kendime böyle gelin sanki.
Anne etleri getirinde pişirelim biran önce sizzde salatayı yapın.
Tamam oglum Asyayla salıyorum.
Al getirdim Meric .
Teşekürler Asya annemin laflarına bakma .
Ne dedide annen ?
Ya hani gelin felan lafı etti ya.
Bişey olmaz zaten kadın şaka yaptı gercekmi dedi sanki.(keşke gercek dese).
Tamam ozaman siz salatayı yapmaya başlayın.
Tamam yemeyi yedikten sonra gezelimi .
Tamam olur.
Allah Allah nasıl hemen kabul etti birimi ölecek heralde.
Olum hazırmı biz sofrayı hazırladık .
Tamam anne getiriyorum.
Hadi Asyacım yemegizi yeyip gidelim.
Ya ama dilek abla biz gezecektik.
Kızım benim işim var.
Ya of tamam.
Hadi toplanalım gidiyoruz oglum .
Tamam anne hadi gidelim...