* Kendall Lawley *
Vicces volt hogy az osztályokban vannak nállam idősebbek, ezért mindenkivel közöltem hogy tegezödjünk.
Mikor meghallom hogy a nállam kicsit idősebbek még otthon élnek eszembe jut hogy anyám meghalt, apám meg lelépett mikor 17 voltam, és azóta magam kellet eltartanom tanittatnom.
Mindegy ez egy másik sztori
Gimi után haza ugrottam a kávézói egyen ruhámért.
Mikor beértem Niallt váltottam le.
Fasza akkor beszélgetni sem tudok majd senkivel. Mivel a többi munka társammal nem vagyok jóban.
* 1-2 órával később *
Éppen kiszolgáltam egy aranyos öreg párt mikor meghallottam az ajtón lévő csengőt ami azt jelezte hogy új vendég(ek) jöttek.
Mikor megláttam kik azok azt hittem eszem faszom eldobom.
A Styles ikrek és Zayn, fasza és mivel Grace (másik kiszolgáló lány.) Egy nagy adag sütit adott le, gondolom nekem kell őket kiszolgálnom. Remek...* Harry Styles *
Iskola után elmentünk a közeli foci pályára kicsit rúgni a bőrt Zaynnel, kár hogy nem volt itt Louis tanár úr, mivel 27 éves nagyon jóban vagyunk vele mert elég laza, sulin kívül vele szoktunk focizni.
30-40 perc foci alatt megérkezett a nővérem is.
Azt mondta menjünk haza öltözzünk át mert szeretne ruhát vásárolni magának, nekem és előtte menni szeretne egy cuki kávézóba.
Ja amúgy nővéremmel külön élünk egy kis lakásban amit anyámék fizetnek míg m2-en jól tanulunk.
Érzem hogy ez a bevásárlás egy pokol lesz. De nem mondhatok nemet, mert akkor a nővérem addig nem hagy míg nem megyek vele.
- kávézóban -
- Haver amúgy miért kell nekem is veled tartanom a bevásárlás pokolba?
- Mert egyedül nem bírom.
Ez alatt leültünk egy hátsó boxba.
Majd oda jött egy csinos kis kötényben egy kiszolgáló csajszi.... AKI A TANÁRUNK? WTF.
- Sziasztok fiúk mit adhatok? -Mosolygott ránk enyhe pírral az arcán.
Láttam Zaynen hogy ö is meglepődött.
Gemma nyögte ki elsőnek hogy mit szeretne.
- Egy karamellás machiatott (idk hogy kell írni.)
- Rendben Gemma, nektek fiúk adhatok valamit?
- Egy olyan barna kávét kérek mint én.
Ezen felvisitottam.
- Tesó ez majdnem vicces volt.
Bár Kendall nem nevetett annyira mint én de édesen kipirosodott.
Várj, mi? Édesen? Wtf!
Rám emelete jég kék szemeit majd megkérdezte mit adhat.
- Egy kávét feketén.
Mikor eltipegett kicsit megbámultam kerek hátsóját.
- Mi van tesó, be jön a tanárnő?
- Pff hagyjuk már nem bukok a telt csajokra.
- Hát szerintem nem rossz azért mert nem egy kifejezett modell alkat, meg aztán láttam hogy vizslatid a seggét.
Erre ránéztem azzal a hülye vagy nézéssel, pont akkor jött vissza Kendall a kávékkal.
- Most meghivtalak titeket srácok, de legközelebb nem leszek ilyen aranyos.
- Nagy kár. (Itt Zaynie elő vette azt a csábos mosolyát.)
- Na jó bye bye fiúk.* A bevásárlás után *
Azon gondolkoztam hogy a pokol után megérdemlünk egy bulit.
- Mondd Z van kedved bulizni? Rég voltunk, és felszedhetnénk néhány csajt, úgy is rég "sportoltam".
Láttam az arcán hogy tetszik neki az ötletem.
- Persze. Miért ne?*Kendall Lawley*
Munka után nem akartam haza menni szóval felhívtam Niallt és Liamet (a gyerek kori barátomat.)
Hogy van-e kedvük elmenni egyet bulizni, kiakarom engedni a fáradt gőzt.
Hálistennek hoztam sminket és volt nálam egy parti képesebb szett is.
(Fura de nálam mindig van valami ruha.)Szerintem ez megteszi.
A Wolf Dogs előtt találkoztam Niallel és Liammel.
- Szia Tara.
- Szia Kendall.
- Sziasztok.
(Liamet 274829x megkértem hogy ne hívjon a gyerek kori nevemen.
Adtam mindkettőjük számára egy egy puszit, majd mentünk is be.
Én rögtön a pulthoz vettem az irányt, kikértem a kis Malibumat.
Ezalatt a fiúk is megjöttek.
Majd Liam megszólalt.
- Na mesélj Tara, milyen a suli, a diákok, van fiú aki tetszik?
- Liam te sose könör falazól, melyikre vagy a legkiváncsibb?
- Természetesen a fiú ügyre, szűzikém.
(Itt elkuncogta magát majd arcon puszilt, amit "undorodva" töröltem le.)
- Hmp ha ilyen gonosz vagy velem nem mondok semmit.
Megmakacsolva Niall felé fordultam mert szegényt kihagyjuk a sztorizgatásból.
- Na és veled mizu Niall, vannak csajszik?
Kacsintgattam rá mint aki tikkel.
- Pff ne tereld rólam a szót. Nyökd ki ki tetszik.
- Jó igazából van 1-2 diák aki tetszik de semmi több.
- Na és hogy néznek ki? (Kiváncsiskodott tovább Liam.)
Kikértem az italom mielőtt folytatnám, aztán megláttam Zaynt és Harryt a mai nap folyamán harmadjára és sikeresen kiköptem az italom negyedét.
Köhögések között kinyögtem hogy ott a két diák aki tetszik.* Néhány ital és bájcsevej után *
Éreztem az alkoholt, őszintén rendesen bevoltam már rúgva és akkor meghallottam a kedvenc számom.
I took a pill in Ibiza.
Hívtam a fiúkat hogy jöjjenek táncolni de nem akartak szóval elindultam egyedül.
Akkora tömeg volt hogy szinte mindenhol szardíniás doboz hatás volt, kivéve egy kis részen, oda tipegtem és elkezdtem a ritmusra "táncolni" talán kicsit erotikusan.* Harry Styles *
Zavart hogy kiszúrt de úgy csinált mintha nem vett volna észre.
Nem érdekes, Zaynnel iszogattunk a sarokban lévő babzsákoknál, ahol kiszúrtam hogy farok állító módon rázza magát a tanárnő, mivel sok alkohol volt bennem habozás nélkül oda indultam.
Mikor oda értem megérezhette a jelenlétem mert megfordult és mélyen a szemeimbe nézett azokkal a jeges szemeivel, és közeledett felém, nem bírtam és lassan én is felé tartottam.
Pár centi választott el minket de egyikünk sem mozdult.
Majd én megragadtam és elkaptam telt ajkait majd heves csókban forrtunk össze.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Chubby Girl. H.S
RomanceSosem buktam a dagadt disznókra, mindig hozzájuk vágtam hogy tűnj innen koca, a soványabb csajokra buktam igazán, aztán jött ö.... (Egy pillanatba telik egy lányt dagadtnak hívni, de ö egy egész életen át azt fogja hinni hogy dagadt. H~S.)