Arkadaşlar bu aslında bölüm 3 olacaktı ama ipek yazarcığımız yazıp yanlışlıkla yayınlamış.Ben hemen kaldırdım ama okuyanlar olduğu için tekrar yayınlıyorum.
@realgirl1yazarcığınız.
( ben ikinci yazar yani ipek bu bölümü benim agzimdan okuyacaksınız)
İste Gamze'nin gelemeyeceğini öğrendik ama ne olursa olsun o Can 'ı görmeye gidecektik sonradan Ayser 'in de gelemeyeceğini öğrendik bir tek Sıla'yla ben kalmıştık ama yinede gidecektik ve o çocuğu görecektik çünkü facebook' tan ve instagram'dan gördüğüme göre çocuk baya iyi tipli biriydi ve evet çocuğu baya araştırdım ama normal değilmi sizde ayni şeyi yapardınız ( yapardınız demi? İnş.bi pisikopat degilimdir) neyse iste sıkıcı bi kursunda sonuna geldik sıla beni almaya gelicekti anlaşmıştık anlastığımız üzere sıla beni almaya geldi ve gittik çocuğu dört gözle aradık ama bulamadık sıla o an bana
- İpek baksana?
- Sıla bi dur ya zaten çocuğu bulamadım gitti butun hayellerim suya.
-İpek çaktırmadan bi yanına baksana -Ne var sıla ya çocuğu zaten bul... Ohaaaa Sıla bu insan mı?
Tabi Sıla benim kadar erkeklerle ilgilenmiyor.Ama o bile çocuğu beğenmiş gibi bakıyordu
- Aynen İpek çocuk bayaaaa iyi ve bu tarafa bakıyor.
-Ohaaa sıla cidden bu tarafa bakıyo resmen gözümüzün içine bakıyor ben ölüyom galiba tut Sıla beni bari rezil olmayalım kızım çocuk gülümseyemiyorken bile yakışıklı gerçeği daha iyi len
-Aynen kızım çocuk çok iyiymiş.
Ve sonra çocuğun yanına doğru yürüdük (bundan sonrası realgirl1 adlı yazardan.) ve yavaş yavaş yanından geçtik.Oh My God yani.Çocuk bayyyaa iyiydi.Biz şimdi üzülüyoruz tabii niye daha yavaş geçmedik diye.Onun biraz ilerisinde bileklik takı falan satan bir tezgah var ve biz orada oyalanmaya başladık.Ve en sonunda geri dönmeye karar verdik.Çocuğun önünden tekrar geçtik ama yetmedi yani.Daha sonra bir arkadaşımızı gördük ve benim aklımda birden bir ışık parladı.Planımı kızlara anlatmak için hemen ^toplanın toplanın ^ dedim ve kızları topladım.Konuşmaya başladım:-Bakın şimdi kızlar.Bir planım var.Biz 8-A dan bir kızı gördük ya şimdi.Şöyle yapıcaz.Arkadaşımızı görmüş ve yanına gitmiş gibi yaparak ki öyle oldu zaten tekrar çocuğun önünden geçicez.Anladınız mı?
Hepsi ^tamam tamam ^ dediler ve planımızı uyguladık.Hayır gerçekten çılgın şeyler yapıyoruz.Ama çocuk bayaa iyi yani.Ama bize bu plan da yetmedi.Bu sefer de dedik ki-ve bu da benim fikrim- bir arkadaşımızı alalım ve o bir şey alacakmış gibi yapıp onunla beraber yine geçelim.Pazardan çıktık ve Mediha'nın evine gittik.Ama yoktu..Daha sonra Gamze'nin evine gittik.Ama o da yoktu.En son olarak da inek arkadaşımız Goncagül'ün evine gittik ve o vardı.Onu alıp pazara gittik.Çocuğun önünden geçtik.Allahımmm.Tamam bu kadarı fazla artık.Tekrar geçmedik.Goncagül'ü eve bıraktım ve başka bir arkadaşımızın evine partiye gittik İpek'le beraber.O arkadaşımızın adı da Nazlıgül.Bizden başka Mediha Gamze ve bazı arkadaşlarımız da varmış.Vay çakallar.Demek burdaydınız da o yüzden evde yoktunuz.Bunu tabii ki içimden söyledim.Partide koptuk resmen yaa.Cips kola çikolata falan filan derken müzik açtık ve dans edip koptuk abi.En sonunda yorulduk ve oturup dinlendik.O sırada aklımız bir şey geldi.Can'a mesaj atsak mı acaba diye.Düşündük düşündük ve karar verdik.Slm yazıp gönderdik ve heyecanla beklemeye başladık.Sizce ne yazdı?Tabii ki hiçbir şey.Çocuk aktif değil abi.Biz de dedik bu çocuk cevap vermeyecek.Biraz daha oturup dağıldık.Harika bir cumartesiydi.
Pazartesi
Yine haftanın ilk günü.Gerçekten nefret ediyorum bu günden.Okul sebebiyle değil.Tam tatile alışmışken birden pat diye bitiveriyor tatilimiz.Yine aynı lanet olası çalar sattin sesiyle uyandık.Hazırlandım kahvaltımı yaptım ve okula gittim.Bakın beni neler bekliyormuş okulda meğer?