Hatırlatma
Ziyaretim bitti.Yine çok mutlu oldu beni görünce.Simdi okula dogru yuruyorum.Elimde de simit var.Ne yapayim aciktim.Kizlar gitmistir zaten.
Bi dakika bi dakika.O ne?
Ohaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
O ne.!??!?
Olamaz.Beni bulmis olamaz bunlar!
Oha geliyolar.
HAYIIIR! Allah'ım yardim etttt.Yeni Bölüm
Allah'ım nolur bana bir şey yapmasınlar.Ya niye sürekli beni buluyor bunlar yaaa!Elimde de simit var.Oooh miss.Gelcekler şimdi.Yaklaşıyorlar.Galiba ağlayacağım.
Hayır Sıla hayır ağlamak yok.Hızlıca koşup gidersen sana hiç bir şey yapamazlar.Demi yapamazlar yani.Neyse çok oyalandım. Veee şimidiiii.Şuan inanımaz hızlı koşuyorum zaten şurdan da döneyim yola çıkacağım.Ne işi var bunların burda yaaa.Simit de vardı tabii daha çok gelcekler yanıma off off.Çok korkuyorum şu tavuklardan.Evet evet yanlış değil.Deminden beri bahsettiğim o şeyler tavuklar.Aşırı korkarım onlardan.Her neyse.
Haaaah.Yola da çıktım zaten.Oh Allah razı olsun şu asfaltı buraya yakın yapanlardan.Yine de arkama bakayım zaten gelmiyolardır gerçi çok mesafe olmadı ama dediğim gibi gelmiyorlardır zaten.Arkama dönüp baktım ve ben şok ben iptal ben vefat hayır ciddi anlamda vefat.Allahım hala geliyorlar.Gözümden bir damla yaşş süzüldü.Napıcam ben şimdi.Koşsam bile nereye kadar.Bi dakika.Orda bir araba var.Ona mı binsem.Evet şu an başka sansım yok.Daha da hızlandım o siyah arabanın yanına gittim.Vay anasını be arabaya bak.Porche galiba.Neyse salak tavuklar peşinde bin şu arabaya.Arabaya sanki benimmiş de şoförüm kullanıyor gibi rahatça bindim.Ama hala gözümden yaşlar geliyordu.Sokakta bana deliymişim gibi bakan insanları saymıyorum bile.
Neyse işte.Bindim ve oturdum koltuğa.Arabanın şoförüne döndüm ve OOOOOOOO!Dönmez olaydım.Resmen daş mübarek.. Allaah valla çok yakışıklı.Ama çocuk şu an bana uzaylı görmüş köylü çocuğu gibi bakıyor.Gerçi pek köylü çocuğu olduğunu da düşünmüyorum..Altındaki arabaya baksana.Kıyafetler falan da kalite olduğunu belli ediyor.Neyse.Ben hala gözüm yaşlı ve nefes nefeseyim.Ona döndüm ve:
-Lütfen sür arabayı.Çok korkuyorum.Peşimdeler. dedim.
Oda kafasını hafif salladı ve sürmeye başladı.Eminin çocuk şuan noluyo ya falandır yani.O arabayı sürerken yani yolu izlerken ben onu izliyordum.Fazla yakışıklıydı.Kahverengi ve inanılmaz güzel saçları vardı.Gözleri de kahverengi galiba.Yüz hatları muhteşemdi ve kusursuzdu.Yüzünde hiçbir leke yoktu.Yeterince uzaklaşmıştık ve ben içimden tavuklara zafer kahkası atıyordum.Yağuşuklu çocuk da uzaklaştığımızı anlamış olacak ki durdu ve bana döndü.Yüzünde bir sırtış belirdi ve konuşmaya başladı:
-Eee.Arabama atlamanı neye borçluyuz?
Bir anda kaşlarım çatıldı ve ona baktım.Yakışıklı olduğu kadar da ukalaydı anlaşılan.Sanki isteyerek binmiştim arabasına.Tüm bu düşünceler aklımdan geçerken çocuk hala sırıtarak bana bakıyordu.Sert çıkmak istemedim sonuçta çocuk hiç tanımadığı bir kızı arabasına almıştı ve ona bir nebze de olsa borçluydum.Bir nebze mi?Bayaa beni canavarlardan(tavuklardan) kurtardı ya hayatımı ona borçluyum.Tmm biraz abartmış olabilirim ama çok fazla korkuyorum.
Neyse yaa.Çocuk benden cevap bekliyor.Kaşlarımı tam olarak yumuşatmasam da biraz olsun normal hale getirdim ve cocuga döndüm.Ooooooo.O bana böyle bakarken ben konuşamam ki.Neyse ne Sıla cevabini ver de in şu arabadan.Bogazimi temizledim ve:
-Pesimde tavuklar vardi da.O yüzden arabana atladim yani.Yabancilarin arabasina atlamak gibi bir hobim falan yok.
Cocuk bana oyle bakti ki bir an kendimi vazo kirmis kucuk bir cocuk gibi hissettim.Ne!Korkuyor olamaz mıyım?Düşüncelerimi bölen ses yakışıklı daşın meteorun ya da her neyse iste onun sesiydi:
-Ne yani?Sen simdi o kadar gozyasi koşuşturma,tanimadigin birinin arabasina atlama falan hepsi tavuklardan korkuna öyle mi?
İstemeden kaslarim catildi.Niye herkes anormal karşılıyor ki korkuyor olamaz mıyım?!??!?!
En sonunda kaslar çatık bicimde cevap verdim:
-Evet.Ne var yani olamaz mı?Korkmuş olamaz mıyım?
Ben bunları dedikten sonra cocuk kahkaha atmaya basladi.Ya da dur ne kahkasi baya anırıyor şu an.
Sinirlendim ve cantami alip arabanin kapisini actim ve hizla inmeye çalıştım.Dediğim gibi sadece çalıştım çünkü daş çocuk beni kolumdan tutmuş bırakmıyordu.Saçlarımı savurarak ona döndüm ve kaşlarımı çattım:
-Ne var?Bitmedi mi dalgan?Hem bıraksana kolumu gitcem ben.
Öylece suratıma bakıyordu.Sonunda konuştu:
-Dalga gecmek istemedim ben.Daha doğrusu dalga gecmedim.Hem niye hemen kızıyorsun?
Allahım yakışıklı olduğu kadar da sinir bozucu.Kolumu çektim ve aşağı indim.Kapıyı da çarpıp kapattım.O da sinir olmuş olacak ki gaza basıp gitti.Allahım sabır ya.Niye hep beni bulur böyleleri.Aman neyse.Artık okula gitmeliyim yoksa geç kalıcam ilk günden.15 Dakika Sonra
15 dakikadır yoldayım ama az kaldı zaten.Karşıya gectim mi tamam.Biraz daha yürüyüp varıcam zaten.Yayaya yesil yandı geçeyim artık.
AAAAAAAAHHHHHH!!Noluyo be.Fren sesi.Kesin kaza oldu Allahım.
Soluma döndüm ve baktım.Yok artık.Olamaz demi.Yine bu ukala ve ultra yakışıklı fit cocukla ,kaslıdır da eminim,karşılaşmış olamam.Ben bunları düşünürken cocuk aşağı indi ve yanima geldi.Sonra şöyle dedi:
-Kızım sen benim başıma bela mısın?Dikkat etsene yaa!Carpılıyodun az daha.
Aaaa.Şuna bak ya.Hem suçlu hem güçlü.Tam bir ukala.-Asıl sen bela mısın be!Bi de bana dikkat et diyo.Kör müsün sen yaya için yeşil yanıyor gerizekalı.
Cocuk bunu fark etmemiş olacak ki ışıklara çevirdi kafasını.Sonra tekrar bana döndü ve:
-Olabilir.Yine de sağına ve soluna tekrar bakman gerek.Allahım. Sen bana sabır ver Yarabbim.Bu çocuk.............................
Söyleyecek bir şey bulamadım şu an.-Hıhhh.Sağıma soluma bakacakmisim.Cocuga trafik mi öğretiyon olum sen.Sen kendin biraz sağına soluna bak da ondan sonra bana söyle. Baksana sen gerizekalı yaya için yeşil yanıyor burda. 32 defa mı söyleyecegim? Okula geç kalacağım Senin yüzden bir daha karşıma çıkma. aptal mal öküz ukala.
Bana baktı ve hiçbir şey demeden gitti.Ya sabır ya selamet Allahım.Daha okul yolunda neler yaşadım acaba okulda ne olacak??
(Çocuğun arabası.)VEEE.BÖLÜM SONU.HARBIDEN YOLDA BU KADAR ŞEY OLDUYSA OKULDA NELER OLCAK ACABA?
DAŞ ÇOCUĞU VE ARABASINI BEĞENDİNİZ MI?NEYSE.VOTE VE YORUMLARI EKSİK ETMEYIN.YENI BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE.BBBBBBB.@realygirl1 adlı uyazardan.