QILLA POV
Jam lonceng di ip 6s Qilla berbunyi ..
'' ishhh baru pukul 10 '' tidurku terganggu seketika apabila aku terdengar bunyi ketukan pintu di luar pintu bilikku.. '' Qilla ! Bangun .. Mommy dah setengah jam bngunkan Qilla .. Kesianlh kt mommy turun naik tangga semata2 nk bgunkn Qilla '' kata Datin Riana a.k.a my lovely mommy ..
Aku mendengus lalu menyahut panggilan mommynya '' Ya mommy .. Qilla dh bangun '' tipuku10 minit kemudian
Dushhhh !! (Sebaldi air disiram ke badanku)
'' Aaaaaaaaaaaaaaa ! '' terkejut aku dengan perlakuan mommku .. Even Qilla pon terkejut author lagi terkejut 😂..
''Hahahahhaha padan muka siapa suruh tknk dengr ckp mommy kn dah kena simbah air .. Ank dara sepatutnya tolong mummy ini tak buat taik mata je selalu '' kata mommy
''Mommy !! Jgn lah ketawa kn orang..Tengok habis Qilla basah .. Tak kesian ke kt Qilla.. Dhlah main masuk je bilik orang guna kunci pendua '' kataku yang melihat mommyku yang masih mentertawakanku lagi ..
'' Hahahahhahahahahhhhahhaah.. Mommy tk perlu pon nak kesian dkt anak manja mommy yang arrogant '' kata mommy lagi ..
Aq membebel di dalam hati sendirian '' ye, ye aku tahulah aku arrogant tapi bila dpn dengan orang yang aq sayang automatik aku akan jadi manja'' ghaghaghaghagha pelikkan perangai Qilla author sendiri pon tak faham ~
Aq bangun mengambil tuala untuk mandi ..
Seusai mandi aq terus ke bawah untuk bersarapan dengan keluarga ..
''Good morning everyone '' aku menyapa keluargaku dengan senyuman yang paling manis lah sangat 😂..
Keluargaku hanya diam .. tiba2 mummyku bertanya '' Nak gi mana lawa2 macam ni ? ''
Aku mengerutkan dahiku dan menjawab '' Lawa ke ? Nak gi mall nk beli novel ''
Mummy hanya mengiakan saja ..
Tiba2 papa bertanya '' Qilla xnk kerja ngan papa ke ? Syarikat papa byk nak ambik orang .. Daripada Qilla duduk dalam rumah lebih baik Qilla kerja ''
Aku tersedak apabila papa bertanyakan soalan yang mcm tu .. hello ? Im still young utk kerja walaupon aku dh hbis belajar n one morething aq tak ready lagi .. '' hmm.. Insyaallah pa '' aq menjawb pendek.. Aq cepat2 menghabiskan sarapan dan menyalam mummy n papaku ..
YOU ARE READING
Love You Cik Arrogant
RomanceKlau nk tahu bce lh >,< Ini cerita pertama sis . Sis akan try the best for u all .. Sis harp korg enjoy cerita sis .. If tk best comment lh .. P/s: SYE TK TIRU DRI MNE2 CERITA . IF ADA PON MAAFKAN LH SYE SBB SYE SUKA BCE BUKU N MAYBE ADA TERSELIT...