BAB 2

55 2 0
                                    

Danish Pov

''Hello ?'' Aku mengangkat ip 6s ku apabila aiman menelefonku ..

''Hello babe .. Jom lepak .. Aq dh ajak dh geng kita .. klau kau tk dtg aq roboh rumah kau n calarkan kereta kau '' ugutnya lagi

'' huishh keta aku tu woi!!. kau ni !! Ye laa .. In 30 minutes I will be there .. tempat biasa au .. K ah .. Pape roger .. kataku terus meletakkan ip 6s ku diatas meja.. Hmm arini pakai porches lh ..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
In mall

Woii kau kat mane weii aku menelefon kawanku ..

Tiba2 ..

Gedebukkk !!

'' Aduhh !! Woiii ! Kau tk nampak ke aku jalan dekat depan kau tadi.. Suka suki kau je nak langgar aku .. If tadi aku cedera macam mana ? Kau nk tanggung ke kos rawatan .  Klh if tdi aku cedera  kau ada duit ke nak tanggung kos rawatan aku ? And one morething kau jalan,mata kau letak kt mne ? Kaki ? Hidung ?  Dude, tuhan bagi kau mata untuk apa ? '' tanya perempuan itu bertubi -tubi . Aq melihat setiap inci wajahnya . Sebelum dalam hati aku mengatakan '' Gosh she fucking  so beautiful ''

Dia mengerutkan keningnya '' hello? ''
Aku tersedar dari lamunan '' Erk ? Hmm macam ni lah . You bagi no telefon you kat i and if you cedera or apa2 you just call me . And one morething you lupa nak bagitau nama you . I Danish . I mean Irsyad Danish. You can call me Danish or anything you want.. '' aq menghulurkan tanganku untuk berjabat tangan dengannya .

'' Perlu ke nak bagi number telefon I dekat you .. by the way ..  I am Qilla .. I mean Aqilla Rihanna binti Dato' Ismail.. hm oklah bye '' kata perempuan itu dengan berlagak dan berlalu pergi ..

'' Eii berlagak punya perempuan siap bagi nama 'PENUH' .. Aq pon anak Dato' tapi perempuan tu berlagak and arrogant siak.. Eh ? Hurmm cam kenal Dato' tu .. Baik aq cari kat Google maybe dapat '' kataku di dalam hati ( Dato' Ismail tu hanya lah rekaan semata mata jadi korang takyahlah check kat Google hihihihihi)

1 jam kemudian

'' Sementara tunggu member kuang hasam datang lebih baik aq usha ig awek arrogant tadi '' kataku sendirian lalu membuka aplikasi instagram ..

'' OMG LAWANYA DIA , TAPI SAYANG PERANGAI ARROGANT '' kataku di dalam hati ..

'' woii '' aku terkejut melihat sekumpulan pemuda lelaki yang amat ku kenali ..

____________________________________

Hai guys !! Im back !! Sedih author bile dapat tahu yang ramai orang tak baca.. Ini karya pertama author .. author harap korang sokong author 😭😭.. author rancang part first author tknk cerita best dulu dah masuk pertengahan baru author akan buat yg best iket ... cehhh 😂😂😌 .. Insyaallah 👌💕😉

Senarnya waktu Danish Irsyad tu usha ig perempuan yang die langgar .. dia dah buat penyelidikan kat Google yang rupanya Dato' Ismail tu kawan rapat daddynya dulu waktu zaman sekolh menengah (hanya rekaan semata mata )

Mungkinkah Danish akan menyatukan persahabatan daddynya dan mengambil hati Qiella ?

Atauuuuu...

Danish akan menyiasat gerak geri Qiella dahulu dan menbuat rancangan ?

Rancangan apa ?

Mestilah kena baca 😂😌😉

So here 4 you all 530 words only sbb dh pukul 1 lebih sis penat nak memerah otak .. n lagi 1 korg tk support sis .. tulh sis jadi macam nir 😞.. but sis think positive sbb sis baru buat cite nie semalam n sis berangan maybe  akan dpt sambutan ghaghagha 😂..

Love You Cik ArrogantWhere stories live. Discover now