cap.1

5 2 0
                                    

Doamne nu mai puteam nu ma stiam ce sa fac. Eram intr o masina .Am simtit doua mâini care mi au da sacul jos iar in masina cu mine era Cam. Celelalte persoane ne au lăsat singuri vreo 7min .L am intrebat pe Cameron ce a fost in capul lui cand a facut ce a facut iar el ... a fost prea tarziu .Ultimul lui cuvant a fost:"Te iubesc Luana te rog nu ma uita"

Eram pur si simplu ... speriată.Cameron a fost împuscat in fata mea acesta căzând din masina iar eu fiind tarata in fata cu Louis care conducea. Am inceput sa plâng nu stiam unde merg nu stiam unde ma îndrept tot ce stiam era ca  desii Cam ma lăsat singura eu tot il iubeam .Mai tarziu am fost anunțată de personalul lui Louis ca vom merge in Irak.

Singurul gand era Cameron.

În fine am încercat sa uit si sa merg inainte dar nu stiam unde ar putea sa ma mai duca viata.

Cand am ajuns in Irak un bărbat destul de musculos m a trântit peste Louis iar acesta îmi ținea strâns talia ... Eram pur si simplu extenuata dar tot am reusit sa i trag băiatului un picior in zona sensibilă.

M am zbătut atât de tare încât bărbați au decis sa ma lase in camera mea singura.Timp de trei ore stăteam singura si asteptam sa se întâmple ceva.Dare nu se intampla nimic.Absolut nimic.

Yo yo pufuletilor sper ca va placut si episodul acesta scuze ca e asa scurt dar vroiam sa țin suspansul.Sper sa asteptări si următorul capitol si sper sa va fi placut si capitolul asta

Bye pufuleti

Story Of My Life (Cam+Lua)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum