„Odkiaľ máš túto informáciu a prečo nám to hovoríš?" spýtal sa Leeroy, ktorý nerozumel slovám čiernovlasého chlapca sediaceho na gauči pre ním.
„Z nejakého dôvodu ide aj po mne, ale neviem prečo a viem, že si dokáže nájsť aj veci, o ktorých ste netušili, že vôbec existujú a ak sa zatne tak o vás bude vedieť aj veci, ktoré o sebe ani sami neviete. Hovorím vám to kvôli tomu, pretože vie, že Liam má ochranku veľmi dobrú," placho sa usmial a mysľou zablúdil ďaleko z miestnosti, v ktorej sa nachádzal.
„Oh, a vieš mi povedať, prečo by sme ti mali pomáhať? Respektíve ja?" položil pokojne otázku Liam a uprene sa zadíval na mladíka.
„Ja neviem," popravde povedal. „Úprimne ma mrzí čo som spravil. Prepáč, Niall," povedal kajúcne venujúc oslovenému zdĺhavý ospravedlňujúci pohľad, „nebolo to nič osobné. Ja vlastne ani nie som gay!" frustrovane zahlásil a vošiel si rukou do vlasov. To priznanie blondiaka úprimne zaskočilo. Čo si má myslieť? Je to zamotané. „Neprišiel som za vami len tak. Ak by sa jednalo o mňa tak by som to neriešil, no mám priateľku. Tehotnú priateľku a milujem ju," so slzami v očiach prebehol po každom v miestnosti. „Prosím, zachráňte nás. A ak nie mňa tak aspoň ich dvoch. Ja si neodpustím ak sa im kvôli mne niečo stane!" v jeho hlase bolo počuť čisté zúfalstvo a nechuť zmiešaný s hnevom na seba samého.
„Ty si myslíš, že ti to uveríme?!" vybehol na neho neveriacky Leeroy. Boli s Liamom síce dvojčatá, ale boli odlišný ako prvá fáza mesiaca a spln. Tak podobný, no tak odlišný.
Niall len ticho sedel a rozmýšľal nad jeho slovami. Neprišiel som za vami len tak. Ak by sa jednalo o mňa tak by som to neriešil ale mám priateľku. Tehotnú priateľku a milujem ju. A ten zúfalý pohľad. Zo zlého nepolapiteľného gangstra sa stala kôpka nešťastia, ktorá ich teraz prosí o zľutovanie. Čo ak tie slová myslí vážne? Čo ak sa vážne zmenil?Z jeho premýšľania ho vytrhol až pohyb ako sa Zayn sklamane zdvíha a s myšlienkou, že jeho posledná možnosť je rozdupaná na malé čiastočky prachu odchádza sa pokúsiť ochrániť svoje dieťa a priateľku z posledných síl, ktoré mu ostávajú. S vedomím, že bude bojovať až do smrti.
„Počkaj," zachrčal Niall tichým hlasom. Všetky oči v miestnosti sa na neho prekvapene pozerali s otázkou v očiach a na perách, no nikto ju nestihol položiť lebo pokračoval: „Vážne to ľutuješ? A myslíš to úprimne?" spýtal sa so strachom z odpovede.
„Nevieš si predstaviť ako," so slzami v očiach sa smutne usmial a naťahoval svoju ruku po kľučke od dverí.
„Stoj a neopováž sa odísť kým sa nevrátim, rozumieš mi?" opýtal sa blondiačik sebavedomo. Zayn ne neho hodil prekvapený pohľad a kým sa stihol niečo opýtať Niall už ťahal za ruku Liama späť do obývačky. „Nemôžeš mu dovoliť to urobiť," vyhŕklo z neho. „Musíš mu pomôcť Liam. On trpí," pozrel na neho so smútkom v očiach.
„Ale, Ni, to nejde, Čo ak to bola len pretvárka? Nechcem aby si znova trpel," zapozeral sa do modrých očí, v ktorých sa strácal.
„Ale za ten risk to stojí, Li. Čo ak to nie je pretvárka? A jemu, jeho priateľke a aj malému nevinnému bábu niečo hrozí? Zoberieš si na krk život nenarodeného dieťaťa?" slzy mu zapĺňali oči ale musel ho presvedčiť. „Môžeme tak ukončiť život, ktorý ani nezačal a jeho priateľka... ona tiež určite za nič nemôže. Prosím Li, zachráň dva nevinné životy tak, ako si zachránil mňa. Áno, bojím sa Zayna, ale nesmieme za neho nechať trpieť ďalších dvoch ľudí." Skončil svoj monológ a dúfal, že tým Liama presvedčí. Vyčítal by si ak by nie.
„Ale, Ni, čo ak sa niečo stane?" spýtal sa s veľkými obavami.
„Viem, že ma ty a Lee dokážete ochrániť. Prosím, sprav to pre mňa," pozrel osemnásťročný chlapec s prosbou v očiach na vyššieho z dvojice svojimi psími očami.
„Práve preto, že ho tu nechcem robím pre teba," chytil ho za bradu starší. Rýchlym pohybom si chlapca pritiahol do objatia. „Ale dobre," nakoniec pristúpil. „Spravím to pre teba. Ale ak sa ti niečo znova stane, tak neviem čo budem potom robiť."
„Zachrániš ma. Už si to raz spravil. Verím ti."
„Šiel by som pre teba aj na koniec sveta," pritakal.
----------------------------------
Hi!Vítam vás pri druhej knihe!
Držím prsty všetkým, čo idú dnes, zajtra, alebo hockedy tento týždeň na talentovky. Snáď sa dostanete na školú akú chcete <3
Dúfam, že sa vám časť páčila
Votes&Komenty potešia - A xx
YOU ARE READING
Fear is my friend
FanfictionPokračovanie príbehu Daddy Payne „Zachrániš ma. Už si to raz spravil. Verím ti." „Šiel by som pre teba aj na koniec sveta."