Liam sa po dlhej dobe zobudil po bezsennom spánku na to, že mu je zima. Pretiahol cez seba deku, otočil sa na bol a neriešil to. Po pár chvíľach mu došlo prečo mu je zima, večer mal pri sebe ľudské teplo a teraz tu nie je. Niall, kde je? S dokorán otvorenými očami sa rýchlo posadil a poobzeral sa okolo seba. Vybehol z postele ako namydlený blesk a prešiel celú izbu, no nenašiel ho.
Začali mu napadať tie najhoršie možné aj nemožné scenáre. Žeby sa nakoniec Zayn nezmenil a znova ho uniesol? Prišli mimozemšťania a zobrali ho niekoľko svetelných rokov od neho? Niekto sa sem vlúpal a zobral ho k Hemmingsovi? Utiekol od neho z vlastnej vôle?
Mladík rýchlo zbehol dole drevenými schodmi a cez chodbu prebehol do kuchyne. Obrovský kameň mu spadol zo srdca, keď uvidel ako Niall sedí za stolom pri okne s miskou medových cereálií pre deti zmiešanými s corn flakes a chocapicom ako pozerá von z okna. Oproti nemu sedela zamyslená Perrie, ktorá jedla rožok so spišskými párkami, ktoré si úplne obľúbila, s kečupom zmiešaným s horčicou. Zayn stál a robil si sedliacku omeletu. Uh, ten život na vidieku im zmení aj jedálničiek.
Liam sledoval výjav pred ním a usmieval sa. Všetci vyzerali tak spokojne. Ak by neexistoval Hemmings tak by si vedel predstaviť, žeby si kúpili Perrie so Zaynom dom vedľa nich a takto jednoducho by spolu bývali. Bola to krásna no nereálna predstava. Hemmings tu je a oni ani nevedia dobre po slovensky a Liam má svoju robotu... ach, kiežby boli veci inak.
„Dobré ráno spachtoš," pozdravil mu Leeroy, ktorý si ako prvý všimol jeho prítomnosť a ďalej si popíjal rannú kávu.
„Spachtoš? Veď je len –" pozrel sa na nástenné hodinky, „deväť hodín. Nespal som tak dlho." Obraňoval sa.
„Dobré ránko," pozdravili mu zborovo ostatní a on im rovnakými slovami odpovedal.
„V mikrovlnke máš ešte lievance ak chceš," dodal Lee a sám do jedného zakúsol. „Musím sa pochváliť," povedal s plnými ústami a prehltol sústo, „že sa mi veľmi podarili." Liam sa zasmial a vytiahol si z mikrovlnky lievance. Sadol si medzi Zayna a Nialla k stolu a pustil sa do nich.
„Hey, Niall, to sú moje raňajky," zadurdil sa Liam, keď mu blondiak znova ukradol kúsok lievanca.
„Ale keď oni sú tak dobré," zamumlal s plnou pusou. „Leeroy od dnes robíš lievance len ty." Spomínaný sa len pyšne usmial a rukou si pobúchal po hrudi.
„Beriem," súhlasil. „Inak ako sa ti dnes spalo, teplý braček?" opýtal sa ho narážajúc na jeho nočné mory.
„Prekvapivo skvelo," uznal ignorujúc bratovu narážku. „Asi to bude vďaka istej osobe, ktorá mi od včerajška zabrala polku izby," usmial sa a kútikom oka pozrel na Nialla. Perrie sa na nich začala usmievať s pozdvihnutým obočím a v hlave si neustále opakovala aké očividné je, že Liam miluje Nialla.
„Hej! Ja pokojne môžem ísť do hosťovskej ak ti tam vadím," vložil sa do rozhovoru blondiak.
„V žiadnom prípade," striktne zakázal Liam. „Od dneška si právoplatný obyvateľ našej," naschvál dal dôraz na slovo našej, „izby."
Niall sa spokojne usmial a všetci v kľude dojedli raňajky.
***
„Ľudia," strhol na seba pozornosť Liam, ktorý tleskol rukami pri tom ako vošiel do obývačky. „Ste tu všetci fajn. Zajtra odchádzam znova preč. Tentokrát chcel aby ste ma sprevádzali," oznámil im nadšene Liam, no Niallovi zaskočila slina.
„Čože?" vykúkal zo seba pomedzi kašeľ. „Kam?"
„Bol som pozvaný do New Yorku na svetovú premiéru filmu Zázračné tvory a ich výskyt a chcem aby ste ma sprevádzali," usmial sa a v Niallovych zračil obavy. „Ni, nemusíš sa báť. Bude s nami ochranka na každom kroku a tam dvojnásobne," chlácholil ho.
„No, ja neviem. Vieš, že milujem všetko spojené s Rowling, ale –" bol prerušený brunetom.
„Žiadne ale nechcem počuť. Ideme a basta," rozhodol Liam a Niall porazenecky povzdychol. Znova sa ukázala Liamova dominantnosť. „Ak by som mal čo i len najmenšie pochybnosti, že by sa nám niečo mohlo stať tak by som ťa tam nemútil ísť."
„A čo Hemmings?" vyslovil svoje najväčšie obavy.
„My nedovolíme aby sa to čokoľvek stalo, dobre?" vložil sa do toho Leeroy.
„Sami ste hovorili, že je nebezpečný," ošil sa. „Ja tam nechcem ísť." Vtisli sa mu slzy to očí.
„Niall, ideme tam koniec debaty," zakročil Liam. „Budeš ľutovať ak tam nepôjdeš a ja to nedovolím."
„Dobre," nakoniec súhlasil trasúcim hlasom. „No chcem aby si mi niečo sľúbil."
„Čo?" pozrel na neho so záujmom Liam, no aj Perrie, Leeroya a Zayna tým prekvapil. V obývačke sa rozhostilo ticho a všetci v napätí očakávali Niallovu odpoveď.
„Chcem aby s nami šli aj Dominic a Calum," povedal napokon.
-------------------------
Hi!Ospravedlňujem sa za meškanie.
Dúfam, že sa vám kapitola páčila.
Votes&komenty potešia
All the love - A xx
YOU ARE READING
Fear is my friend
FanfictionPokračovanie príbehu Daddy Payne „Zachrániš ma. Už si to raz spravil. Verím ti." „Šiel by som pre teba aj na koniec sveta."