14.Bölüm

4.2K 92 104
                                    

Aslında bu bölümü derste yazdım inşallah beğenirsiniz iyi okumalar:))

Yarın ne olacağını bilmeden yıllar sonrası için hayal kurduk...

Hayatım karmakarışık aynı beynim gibi,herşey karıştı artık bi çözüm bulmam gerek dimi.Belki yeni bir hayat,belki yeni giyim tarzı yeter belki değişim ama ya düşüncelerim onları atamazsam onlar da eski benimle beraber gitmezse ne olacak? Belki deneyeceğim daha farklı yollar var ama o yollarda da ben yokum,galiba en büyük sorunda bu ya..

Hayatıma yeni bir sayfa açmalıyım. Belki bu daha iyi olur. Bembeyaz bir sayfa daha iyi olacak olmalıda...

Tam tamına kalkalı iki saat oldu ama ben her zamanki gibi düşüncelerimle zaman geçti.
Kalkmalıydm artık yataktan ama beynim buna engel oluyo. Düşün diyo biraz daha düşün.
Neyi düşüneyimki? Artık karar verdim galiba sizin değişinizde "değişmek" bana göre düşüncelerimimden arınmak,dertsiz ,tasasız , üzüntüsüz ve gülmesiyle yeni bi hayat. O zaman ilk adımı yataktan kalkarak yapmalıyım. Aslında en iyi fikir birazcık burdan,bu şehirden uzaklaşmak belkide. Denemeliyim ha belki biraz kafa dinlerim, biraz daha iyi olurum ve en önemlisi ise düşüncelerimden uzaklaşırım. Kimsenin bana karışamayacağı bir tatil. Pek mümkün görünmüyor ama denicem en azında Ege' yi ikna ederim belki. Ege bilmiyorum aslında bana iyi geliyor ama işte bazen herşey sarpasarıyo ben bile ne yapacağımı bilmiyorum..
Ne zaman bildin ki?
Bi kapa çeneni..!!
Bak işte yine ben haklıyım
Evet haklısın lanet olsun ki haklısın

Bence en iyi çözüm yolu tatile gitmek hatta hemen şimdi.
Oturduğum yataktan kalkıp banyoya gittim. Rutin işlerini halledip odama gelince ilk önce perdeyi açmakla başladım. Sabah rahatsız oluyordum ,uyandığında gözüme güneş geldiği için. Bugün hava çok güzeldi,güneşliydi hemen camı açıp yatağımı düzeltmeye başladım. Dolabımın karşısına geçip bugün için birşeyler buldum

 Dolabımın karşısına geçip bugün için birşeyler buldum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Melisin giydikleri

Üstümü giydikten sonra saçlarımı düzeltip çıktım. Bugün mutluydum. Sanki olacak şeylerin beni önceden mutlu edeceği biliyor gibi. Bugün günlerden cumartesi yani okul yok o zaman Egenin odasına gidelim ya da biraz daha uyusun. Hemen aşağıya inip kalhvaltıyı hazırlamaya başladım kısa bir süre sonra hazır olmuştu.
Çok kısa sürede hahah

Onu aldırmayıp son kez masaya baktıktan sonra Egeyi uyandırmak için merdivenleri çıkmaya başladım. Odasının önüne geldiğimde derin bir nefes alıp girdim.
Uyuyodu,ama öyle uyumak değildi çok tatlıydı,ben nasıl kıyıp uyandıracaktım ki neyse bir anda yatağın üstüne çıkıp Ege diye bağırmaya başladım,
Ege ege ege ege ege uyan ege uyan hadi ya
Yavaş yavaş gözlerini açtı sonra ban baktı yatağa baktı geri kapadı gözlerini offffff uffffff
Ege ya uyan valla su dökerimmm yaa hadi
Ne var be sabah sabah uyutmadın bi
Ben kalkıyım kahvaltı hazırlıyım dediklerine bak ya ogfff. Ege kalk hadi ya lütfennn
Tamam kalktım da kalkmasına sende bu gün birşey var sanki? Benden birşey mi isteyeceksin Melis?
Aslında evet ama hadi kalk sen üstünü giy duş falan al üstünü giyip aşağıya indim ben söyleyeceğim sana tamam mı?
Tamam sen in aşağıya  on dakika sonra geliyorum ben
Peki
Aşağıya indim ve telefonumdan sosyal medya hesaplarına baktım bi anda aşağıya bir taş iniyo ama ciddi taş meteor çeşidi

Uvey ABIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin