13.BÖLÜM

2.9K 82 9
                                    

Merhaba arkadaşlar yeni bölüm ile karşinizdayim(program sunuculari gibi oldu ama ) begenmenizi umuyorum lutfen yorum ve vote verin iyi okumalar

Okula gelmiştik. Tabi kahvaltiya gitmedik,mecburen okulda kahvalti yapcam artik. Bana hala trip atiyo Ege ,aslinda arabada bisey yok sanmistim ama sonuçta bu Ege. Şöyle bir düşününce hayatimi üvey abimin beni sevdigini düşünmüştüm. Belkide seviyodu ama sonra babam bile demeye dilimin varmadigi adam beni evlendirdi. Ve en önemlisi ise degişmek isteyip degismekten korkmam galiba....
Etrafima baktim,siniftaydim ne ara geldim hatirlamiyorum bile,herkez kendi halinde,hoca ders anlatiyo çok az kişi dinliyo dersi,bazilari uyuyo,kizlardan bazilari dedikodu yapiyo falan....
Dersin ne oldugu hakkinda hiç bir fikrim yok veya anlattigi konuyla ilgili..
Hoca aslinda anlatmaz ama dinleyenler var diye anlatiyo. Be dinlermiyim dersi orasini bilemem.
Aslinda okula gitmekte zor aslinda kalk sabahin erken saatinde ustunu falan giy gerisini biliyosunuz zaten,
Aslinda degismek bazen en guzel sey ama korkmak ayri bisey neden korkuyorum bilmiyorum.
Zilin sesi düşüncelerimi bizdu bencede bozmaliydi artik düşnmektem olucem yoksa ne yapicam bilmiyorum,çantamdan cuzdanimi ve telefonumu alio sinifdam çiktim. Kantine gidiyorum yoksa açliktan olebilirim,cunku en onemli sey yemek en azindan benim,icin oyle fazla yemek yemm ama abur cuburlarim da bir yemek olarak sayiyorum.
Bir cikolata ve sut alip bi masaya oturdum. Küçük cocuklara benziyorum ama bu sutle falan ama beni mutlu eden seyler arasinda oda var. Biraz sonra yiyeceklerimi bitirip copunu attiktan sonra sinifa ciktim su anda tek istegim eve gitmek. Cantami alip asagiya indim gozum Egeyi aradi ama bulamadim,Egeye eve gittigime dair bir mesaj yollayip bir taksi durdurup evin adresini verdim,kisa sure sonra eve gelmistik parasini odeyip eve girdim ustumu degistirip hemeb yattim artik dusunmekten skldim ama dusuncelerim aklima gelmekten bikmadi en iyi cozum uyumak en azindan o zaman dusunmuyorum. Gozlerim yavas yavas kapanirken kendimi uykunun koluna biraktim....

Nasildi sizce yorumlarinizi bekliyorum vote vermeyi unutmayin simdiden tesekkur ederim😊😊

Uvey ABIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin