Ked prababička ku mne večer prišla povedala mi lamavou angličtinou ty ist do postele a spať.
Išiel som sa uložiť do postele. Prababička si sadla na stoličku vedľa mojej postele a začala spievať myslím že to bola ruska uspávanka nerozumel som jej ale nechal som ju spievať.
Ked dospievala snažil som sa zaspať ale nedalo sa mi , ten jej hlas bol stale v mojej hlave.
Ked som už konečne zaspával tak som započul zvuk ako z hororu bolo to akokeby niekto prešiel drápami po stene.
Ked som ten zvuk počul tak som sa klepal od strachu až do kým som nezaspal.
Ráno
Ked som sa zobudil tak prababička kľudne spala v svojom kresle zatiaľ čo pred vchodovími dverami bol náš mŕtvy pes. Ten pes nielen že bol mŕtvy ale bol úplne bez srsti bez mäsa zostala z neho iba kostra.
Nieje normálne keď vnúča sa strachom trasie v posteli a pred dverami je mŕtvy pes bez srsti a mäsa zatiaľ čo vaša prababička si spí spokojne v kresle potom čo zabila vášho chlpatého kamaráta .
Marne vysvetľovala že to ona nebola. Stále rozprávala niečo o obetnom barankovi a iných blbostiach. Rodičia ju nakoniec poslali do blázinca v ktorom nakoniec zomrela. Bolo to smutne ale zomrieť doma kde ju všetci nenávideli alebo v blázinci kde sa stratíte medzi ostatnými narušenými ľuďmi.
Teraz ked je už mi nieje 5 rokov a prababička je pár metrov pod zemou som už začal zapomínať.
Ale jedného dňa som tu jej strašnú uspávanku našiel. A keď som našiel aj preklad spomenul som si aj na svoje detstvo.
Tili tili bom teraz zavri svoje oči
Niekto obchádza náš som už klope na dvere
Tili tili bom vtáci noci spievajú
Už je vnútri domu aby videl tých čo ešte nespia
Prichádza, už je skoro tu, blízko......
Tili tili bum už ho počuješ? Číha tam v rohu uprene na teba pozerá
Tili tili bom temna noc všetko skríva, už je za tebou, už ta skoro má.
Už je skoro tu blízko.Toto je posledná časť príbehu Tili Tili Bom. Tak dúfam že sa vám páčila. Ak chcete dálšie takéto príbehy napíšte do komentara.
Viky Miky
ČTEŠ
tili tili bom
HororJe to o chlapcovi ktorý sa vydá na prázdniny k prababke. Však tieto prázdniny nebudú len tak obyčajne . Tieto prarázdniny zmenia ako chlapca tak aj jeho život .