"Kdo to sakra může v pět ráno klepat?Možná to bude ten můj neznámý blondýn."Došlo mi že to asi nikdo jiný nebude,"Nebo Page,co jsem tady,se ještě neobjevila."V rychlosti jsem si dooblékla ponožky,protože když jsem sama tak si je výhradně sundavám."Už jduuu,vydržte."V zápalu energie jsem skočila po klice,celou svojí vahou jsem se na ni položila a s obavami jsem pootevřela dveře.Byly oprávněné."Coline!Co tady děláš?"A do prdele,já jsem zapoměla na tu prohlídku.Jak jsem mohla zapomenout na tak krásného kluka?!!."Zahlédl jsem tě když jsi šla přes chodbu a tak jsem si řekl že tě navštívím,když to nevyšlo včera.Coline,upřímně se omlouvám,při tom všem vybalování a s tím Candrbálem jsem na to úplně zapoměla.Odpustíš mi?"Cítila jsem se jako nikdy před tím."Ale jistě,já to chápu😁.Bylo toho včera dost viď?Ani mi nepovídej.Nechceš si to zopakovat teď?"Hrozně ráda jsem chtěla,ale bála jsem se abych nevypadala jako vtěrka,avšak má touha mě přemohla."Teď?Jo,můžu.Page se ještě nevrátila z Candrbálu takže mám ještě dost času."Byla jsem štěstím bez sebe že jsem s ním šla."Page?to je tvá nová spolubydlící?Povídej mi cestou o ní a ovšem z tvých prvních dojmů."Byla to skvělá prohlídka a hrozně moc jsem si to s ním užila,ale pořád jsem nemohla vypustit z hlavy toho překrásného blondýna se kterým jsem nejspíš přišla o panenství.Byla jsem kvůli tomu ranímu zážitku trochu vykolejená a nejistá."Stalo se něco,Sarah?Jsi taková smutná."I Colin to na mě poznal."Nene,jenom neznáš prosímtě tady na škole nějakého vysokého blonďáka s jizvou na zádech?Byl včera na tom Candrbálu."
"Jo to byl Artuš."Pronesl trošku s postřehnutelnou žárlivostí."Je to místní "drsňák" jak mu tady všichni přezdívají.Je fajn ale když se naštve tak to umí dát pořádně najevo.Proč si to chtěla vědět?Jen tak že jsem ho tam zahlédla jak se baví s Page."A v tu chvíli to přišlo."To je možné,😅je to její přítel."COŽE!!!Já jsem ztratila panenství s Pageným přítelem?To mi neodpustí.
"Že se o něm nezmínila.
Ta prohlídka byla skvělá,moc ti děkuji ale nemohla bych jít už na pokoj?Jsem nějaká unavená.Nevadí ti to?Ne vůbec,chápu to,tak už utíkej😊."
A já utíkala.......Řekne Sarah Page pravdu nebo si to nechá pro sebe......
Dozvíte se už velmi brzy...
ČTEŠ
Nerozhodnost
Teen FictionSarah se právě ubytovala v novém kampusu na Marridge street univerzitě a pomalu se začleňuje do kolektivu.Poznává nové lidi a nové lásky což je právě ten problém.Poznává Colina a Artuše do kterých se bezmezně zamiluje. Colin je chytrý, vtipný, krásn...