Super , sunt singura acasa. Oare ce sa fac? Imi iau niste cipsuri, suc si urc la mine in camera. Nu am teme pentru maine deci se pare ca azi ma voi uita la seriale. Inainte sa îmi incep "maratonul" de seriale imi vibrează telefonul semn ca am primit un mesaj. Il iau de pe noptieră si observ ca era Iggy.
Iggy: Hello bitch,care-i faza?
Eu: Pe acasa , singura, vii la mine pentru un "maraton" de seriale?
Iggy: Mai întrebi? Ajung imediat.
Asa cum a spus ,Iggy ajunge imediat. Uitandu-ne la o tonă de serialea,dupa-amiaza a trecut repede , iar ea a pleacat.
Mama se pare ca va întârzia asa ca nu are rost sa o astept. Acum doar stau si ma holbez la tavanul super interesant pana ma apuca somnul.
Dimineata alarma mea suna ca naiba asa ca o opresc si sa ma pregătesc pentru o noua si plictisitoare zi de scoala.Întru in baie si imi fac rutina. Ies din baie cu un prosop in jurul corpului si unul pe cap. Imi aleg niste haine ,iar apoi imi usuc parul. Imi iau ghiozdanul si cobor jos. Mama iar nu e . Sper ca nu a stat toata noaptea la birou. O iubesc pe mama ,dar uneori cred ca se dedica prea mult muncii sale.
Mănânc un bol de cereale ,dupa care parasesc casa cu lacrimi invizibile.E asa greu sa îmi las patul si mâncarea si restul doar pentru a ma duce la scoala.
Deci am luat-o spre acelasi drum , spre iad.Doar eu si gândurile mele întunecate. Nu sunt inocenta chiar si in mintea mea.Defapt am o minte murdară câteodată.
Deodata se aude un claxon care ma fucking scoate din conversația mea interioară despre cat de pervi sunt.Era Justin , formidabilul Justin.Justin cel bun ,care nu e enervant si atragator deloc.Dar cred am uitat ca a spus ca vine sa ma ia.Sorry Bieber .Eram prea ocupată cu fanteziile mele cu tine.-Buna , ma saluta el.
-Hei,ii răspund eu ,revenind la timida eu .
-Urca.
Eu ma uit la el si imi imaginez cate lucruri minunate s-ar petrece acum,in masina asta,daca eu nu as fi fost timidă.Nu ma judecați.E Justin fucking perfect Bieber.
-Pisi mai salivezi mult?Urca.
-Ce ?Eu ..Nu..
Grozav .M-am panicat si sunt si mai rosie ca racul.Si cică de ce fug toti de mine.-Haide mai,urca.Nu music.Pornit .
Aleg sa nu mai spun nimic si sa ma urc in masina.
Dupa cinci minute da sa spună ceva ,dar am ajuns la scoala.-Pe mine ma poti lasa aici.Stii ,nu vreau sa iti stric reputatia.
-Prostii.
Spune el înaintînd pana cand ajunge in parcarea scolii unde era Shawn cu restul popularilor.
-Merci ca m-ai adus,spun eu coborând repede.
Înaintez ignorând privirile prietenilor lui. Deodata sunt prinsa de mana .Cand ma intorc era Justin.Da sa spuna ceva ,dar apare Iggy.
-Hello..O scuze sweety, dar trebuie sa-mi răpesc prietena acum,bye bye,spune ea si ma trage de mana după ea.
-Ce a fost asta?
-Stai departe de Bieber Amber.
-Dar nu am facut nimic.Plus...cum de ti-ai schimbat parerea asa repede despre el?
-Sa zicem ca am aflat ceva nu prea frumos, ok?
-Iggy?spun eu oprindu-ma.
-Ce e?
-Spune-mi ce ai aflat? Pare ca nu e de bine.
-Nu e .E rău ,e foarte rău.Amber..
-Buna Iggy,vorbim putin?spune Shawn si o ia de langa mine.
Okay.Iggy?Shawn?Asta nu e de bine. Iggy nu e pentru Shawn. Asta e clar.El nu e genul ei.Sau poate si-a schimbat parerea?
Voi afla mai tarziu.
Ma duc spre dulapul meu de unde imi iau cărțile pentru ora de bio.Dau sa plec ,dar o vad pe Iggy cautandu-si agitata cărțile.
-Esti ok?
-Da,mergem?
-Haide.Ce ora ai?
-Bio,spune ea încă agitată.
-Iggy ,esti bine?
-Ce ?Da.Sunt stresata,am un test azi la mate.
-Sigur e matematica sau e Shawn?
-Ce vrei sa spui?
-Iggy,tie iti place de el?
-Ce?Doamne Amber ,dati peste gura.Tu te auzi ce spui?
-Pai a venit la tine si ...
-Nu.Amber,uite,spune ea oprindu-se in fata clasei.
S-a dat intr-o parte pentru a nu o auzi si altcineva si si-a facut curaj sa vorbeasca:
-Shawn e varul meu de-al doilea sau de-al treilea.
-Ce?De ce nu mi-ai spus asta pana acum?
-Pentru ca nu sunt mândră de asta.In fine.Am fost la o petrecere aseară.El a consumat cateva pahare de whisky si a inceput sa-mi spună niste chestii despre Justin,iar una dintre chestii are legatura cu tine.Si nu e de bine.Dar faza e ca inainte i-am spus ca ma culc cu el daca imi spune.Iar după ce mi-a spus,am băut si eu puțin ,iar el m-a luat de mana,am mers la el acasa si s-a intamplat. Iar daca spun cuiva despre chestia aia rea,ii va spune mamei mele,iar mama mi-a promis ca daca mai fac ceva rau,ne vom muta la bunica mea in Florida.
-Vom rezolva asta.Tu doar spune-mi,nu-i voi spune lui Justin.
-Amber.....
-Daca ai fi cu adevarat prietena mea mi-ai spune,spun eu si întru in clasa ,asezandu-ma langa Justin in banca.
Iggy s-a asezat langa Shawn, la îndemnul lui,privindu-ma cu tristețe. Nu o inteleg.Pentru ca Shawn o are cu ceva la mana,va deveni cateaua lui?
CITEȘTI
Schimbarea - J.B.
FanficEa tocilara scolii. El bad boy. Ce se intampla când se întâlnesc? Dar când ea afla ca a mințit-o?