Justin pov.
Dau cu pumnul in vesriarul de langa ea. Doamne , chiar nu poate sa înțeleagă ca vorbesc cu cine vreau fara sa îmi pese de cine ma vede? Chiar daca ma apropii de ea dor ca sa o bag in patul meu , asta e partea a doua. Incerc sa ma calmez si ma întorc spre ea , dar ea a dispărut. Unde s-a dus?
Amber pov
Am intrat in clasa ai am asteptat sa vina profesorul. Ora a trecut repede , la fel si a doua. Azi nu l-am mai vazut pe Justin , oare ce mai face? Ia stai asa , de când îmi pasă mie ce face el? Decid sa nu merg la cantină asa ca ies in curea scolii si ma duc la stejarul la care stau de obicei. Când ajung acolo vad o silueta masculină. Oare cine ar putea fi la locul meu?
Justin pov
Stiu ca Amber, asa am inteles ca o cheamă , nu se va duce la cantină asa ca sigur se va merge la stejar. Ma duc si ajung înaintea ei. Va trebui sa îmi cer scuze pt rabufnirea mea , doar trebuie sa castig un pariu , ce naiba. Trebuie sa ii castig încrederea , sa ma apropii de ea si apoi sa o bag in patul meu , nu ar trebui sa fie prea greu.
Vad cu coada ochiului cum se apropie , usor confuză. Ma întorc spre ea si ii fac semn sa se aseze langa mine.
-Ce faci aici?Spune ea încet.
-Am venit sa îmi cer scuze pentru rabufnirea mea , uneori am probleme cu controlarea nervilor , "sau tot timpul" o mai taci.
-Bine.. Dar de ce faci asta ? De ce vorbesti cu mine in loc sa iti bați joc de mine cum fac toți?
-Pentru ca eu sunt diferit "si foarte plin de el" Deci ce iti place sa faci?O intreb eu
-Pai imi place sa scriu , sa citesc...
Un oftat imi scapa fara sa vreau , iar ea se opreste , se ridica si imi spune:
-Eu mai bine plec , spune si dispare.
" Bravo tie Bieber , acum ce te faci?" Taci constiinta proasta. Trebuie sa ma duc după ea. Ma ridic si ma duc după ea. O ajung din urma si ii spun
-Îmi pare rău , ma ierti? Spun iar ea se opreste brusc.
Pentru prima data isi ridica capul din pământ si aprobă usor din cap. Zâmbesc in sinea mea ca pot sa îmi continui planul.
-Sâmbătă eu si prietenii mei mergem in club , ce zici vrei sa vii cu noi?Ea se uita mirată la mine. Probabil nu a mai fost invitată in club sau in oricare alt loc.
-Hai , o sa fie distractiv , mai iesi si tu din casa si nu accept un refuz , spun eu si zâmbesc.
-Justin..Nu cred ca am ce cauta eu intr-un club..
-O sa te iau la 21:00 , spun serios si apoi plec fara ai da drept de replică.
Amber pov
Eu , in club? Justin e nebun
-Vin sa te iau la 21:00 , spune si pleaca
Super , acum chiar trebuie sa merg. Oare de ce a vrut sa vin? Eu nu ma potrivesc cu locurile alea , nu cunosc pe nimeni. Nici nu stiu cum ar trebui sa ma îmbrac , nu am mai fost niciodată intr-un club. Off
☆☆☆
Ziua a trecut destul de repede si spre surprinderea mea am reusit sa evit "fetele populare". Pe Justin nu l-am mai vazut , încă ma gândesc daca chiar ar trebui sa ma duc sâmbătă , nu pare a fi o idee buna. Cand a auzit mama a foat mai mult decat fericita ca in sfarsit ies din casa..Mai bine ar fi sa o întreb pe Iggy sa ca o sunt.
Convorbire telefonică
-Hei Iggy , spune eu
-Buna Amber, Ce faci?
-Bine..poți sa vii pe la mine?
-S-a intamplat ceva? Intreaba ea usor îngrijorată
-Nu doar ca vreau sa vorbesc ceva destul de important cu tine.
-Ok , sunt la tine in 20 de minute.
Iggy nu sta foarte departe de mine si in 20 de minute ajunge la mine. Urcam la mine in camera si ne asezam pe pat.
-Decii..Ce s-a intamplat? Intreaba ea curioasă
Trag aer in piept si spun
-Justin m-a invitat in club cu prietenii lui.
Prietena mea a tipat atât de tare încât cred ca s-a auzit pana in China.
-Iggy ,tip eu la ea , termina nu cred ca vreau sa ma duc.
Ea se opteste din tipat când aude cuvintele pe cer le-am spus si se uita cu o fata la mine gen "te omor daca nu te duci" .
-Tu domnisoara o sa te duci si nu mai aud altceva.
Hei capitol nou , stiu e cam scurt, Ce credeti ca se va intampla când se va duce??
Astept păreri si vot❤❤❤
Pup💋💋💋
CITEȘTI
Schimbarea - J.B.
Hayran KurguEa tocilara scolii. El bad boy. Ce se intampla când se întâlnesc? Dar când ea afla ca a mințit-o?