YARIŞMAYAKATILANLAR-5

92 42 0
                                    

kullanıcı: https://www.wattpad.com/user/mllemavii

tanıtmı:"Saçma kızlar neden hep kötü erkekleri seçer o erkek kızı üzmek için her boku yaptıysa" diyerek sırt üstü uzandığımız yerden bana dönmüştü, sorduğu soru karşısında gülmemek için kendimi zor tutuyordum böyle şeyler nerden geliyordu acaba ak...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

tanıtmı:"Saçma kızlar neden hep kötü erkekleri seçer o erkek kızı üzmek için her boku yaptıysa" diyerek sırt üstü uzandığımız yerden bana dönmüştü, sorduğu soru karşısında gülmemek için kendimi zor tutuyordum böyle şeyler nerden geliyordu acaba aklına, güzelim manzarayı yıldızları izlemek varken.

Hafiften başımı kaldırıp Kuzey'ye baktım "Çünkü seviyorlar"diyerek başımı Kuzey'in omzuna koydum, saç dibime buse kondurup oynamaya başlamıştı dokunduğu her yer huzur veriyordu onun yanında olmak en önemlisi Kuzey gibi birinin kalbinde olmak kocaman bir ayrıcalıktı. Ne kadarda söylemesede anlıyordum seviyordu beni."Kötü çocukları neden seviyorlar onu soruyorum minik solucan" diyerek saçlarımı karıştırmıştı ne kadarda saçımla uğraşmasını sevmesemde hoşuma gidiyordu böyle davranması. Yıldızlara bakarak konuşmaya başladım "Çünkü kötü çocukların içinde bile iyilik vardır herkesin içinde iyilik vardır ama bazıları onu saklar kimseye göstermezler sadece sevdikleri ve kendisi için özel hissetikleri insanlar dışında, bu da o kişiyi özel kılar çünkü tek ona iyiliğini gösterir ama iyi çocuklar öyle değil herkese iyi davranırlar sevdiklerinede ve bu durumda sana özel seni özel kılan hiç birşey olmaz o yüzden kızlar kötü erkekleri sever kendilerini özel hissetikleri ve hissettirdikleri için hem sert erkekler daha fazla dikkatimizi çekiyor"diyerek dahada fazla sokuldum üşüyordum çünkü, hiç birşey demeden gökyüzündeki yıldızları izlemeye devam ettik."Yıldız kayıyor dilek tut"....

başarılı bir tanıtım olmuş, başarılar!


Bu arada bu bölümleri votelemeyi unutmayın arkadaşlar.

VOTE DÜNYASI( KİTAP TANITIMI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin