kitap tanıtımı-1

50 14 3
                                    

kullanıcı: Ciems5

kitabın adı: İNTİKAM YEMİNİ

arkadaşlar yazarımız çok minnak ve çok tatlı yardımsever birisi. röportaj için yormak istemedim onu, benim yorumlarımla yetinirsiniz artık :) multimedia da tanıtım videosu var bakarsınız artık.

önce kitabın tanıtımını paylaşayım: 

Yaşananların hepsi bize bir şey katmıştı aslında kimine nefreti kimine aşkı kimine ise intikam duygusunu vermişti.Evet içlerinden öyle biri var ki güvenememek,etrafındaki herkes sana oyun oynuyormuş gibi söyledikleri her bir cümlede bir yalan aramak.Sana bunu yaptırana vermek istediğin intikamı her gece içinde bitmek bilmeyen o alevi susturmak...Senin yaptığın şey ise doğru zamanı beklemek,peki insanlar bunu karşıdan nasıl görüyorlar?Aciz ve kandırılmış biri olarak görüyorlar.Ama zamanı gelince kimin aciz ve yıpratılmış olduklarını görecekler ve işte o zaman yaşanmışlar değil yaşanacaklar bize bir şey katacak.Kimine yalnızlığı kimine kazanmanın verdiği o hissi.


eveeet, gelelim kitabın içine sjsj. 

ilk bölüm masal'ın ağzından, neredeyse hepimizin sıkıntısı terkedilme vb. şeyler sonucunda olan değişim, bana defnebusra35 in LACİVERT ve DURİAN kitaplarını anımsattı. ( reklam yapmasan olmaz sjsjsj) kitap gerçekten hoş)

neyse bölümler gayet güzel ilerliyor arkadaşlar, konu genel sıradan gibi dursa da içerik öyle değil. Masal'ın annesine bayıldım mümkünse ondan istiyorum. Ben anneme böyle bir şey anlatsam falan gebertir beni, yarına sağ çıkamam. Gerçekten de ama hayatımızda böyle güvenebileceğimiz birilerinin olması harika bence, sonuçta Masal içinde tutsa bu sadece onu daha çok üzecekti, annesinin onu anlaması çok güzel.

Şimdi diyecek siniz ki annesi neyi anladı? okuyun bakın canım onu da ben mi söyleyeyim?!

Timur' a bayıldım. Yazarımız sadece konuyu işlemektense normal hayat gibi anlatmayı seçmiş bu çok beğendiğim bir şey. Bana kalırsa bir süre sonra raflarda görebileceğimiz bir şey olabilir. 

son bi şey daha söyleyeyim, poyraz ve orkun var ya hani sevgili yazarcığım. Ben Orkun'un tarafındayım sakın Poyraza aldanma sen ! Mümkünse orkun veeee

sjsj 

neyse

iyi okumalar.

bu arada karşılıklı vote isteyenler arkadaşımıza mesaj atabilirsiniz, beğenirse dönecek kendisi size :)  tanıtım videosunu da kendisi hazırlamış  arkadaşımız, başarılar diliyoruz.

VOTE DÜNYASI( KİTAP TANITIMI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin