>>Prológus<<

3K 105 4
                                    

Sziasztok, én Jennifer White vagyok, 16 éves. Szüleimmel, a húgommal és az báttyámmal élek.

Hát kezdjem ott, hogy a bátyám a suli legmenőbb pasija és mindenki előtt képes leégetni. Bár azért ha kell akkor segít meg kedves is tud lenni de ez elég ritka. Szereti tőlem jo távol tartani a fiúkat, bár szerintem minden fiú teso ezt teszi.

A húgomról meg csak annyit, hogy a legaranyosabb tesó, hiszen mindig mellettem áll ha Jake(a báttyám) beéget vagy valami rosszat mondd.

Van egy legjobb barátnőm(Lisa) akivel mindent megosztunk egymással és mindnet tudunk egymásról. Igazából ugyan olyan dolgok érdekelnek mind kettőnket. És sok közös van bennünk, például: mind ketten utáljuk a suli két ribijét: Elizát és Lindát. Na róluk meg csak annyit, hogy mar minden fiú ágyában voltak, beleértve Jakeben, meg Lukeban is. És Jakenek a volt csaja Linda. Na képzeljétek a helyembe magatokat, minden nap azzal a személlyel egy házban lenni akit utálsz, vele menni a suliba. Elég gáz.

Na meg ott van Luke is. Hát igen,kiskorom óta ismerem mivel Jake, David és Luke kiskorúk óta legjobb haverok, sőt most már olyanok mint ha testvérek lennének. Igazából nem vagyunk jóba, mert egyfolytában szivatjuk egymást és elég idegesítőnek találom. De sajnos minden nap nálunk dekkolnak.

Még annyit kell rólam tudni hogy egy átlagos tanuló vagyok, el járok néha bulizni, de akkor sem iszok, mert egyszerűen utalom az alkoholt.

Maybe...win/ÁTÍRÁS ALATT/Where stories live. Discover now