>>Első<<

2.3K 111 4
                                    

                      J E N N I F E R
         ________________________

Ma van a suli első napja. Újra láthatom az analfabéta osztálytársaim és a "mostúgyismegbuksz" tanárokat. Ja és még többet láthatom Luket, szuper.

Szoval reggel 6:30-kor keltem, bementem a fürdőszobámba és elvégeztem a reggeli rutinom. Kiválasztottam a megfelelő ruhám, ami egy fekete szoknyábol és egy feher ingből állt, illetve az iskola címerével ellátott nyakkendőt. Úgy utálom ezt az öltözetet.

Lementem és megláttam a húgom aki egy aranyos szoknyába és ingbe volt felöltőzve, ellentétben a bátyámmal, aki egy farmerben és pólóban. Sokszor azt hiszem hogy nekem nincs báttyám...és bárcsak így is lenne.

Meg reggeliztünk és már indultunk is a suliba mindannyian. Jakevel mentünk, ő vezetett. Az út azzal telt, hogy senki sem szólt senkihez. Mikor megérkeztünk én egyből kiugrottam az autóból és oda rohantam Lisahoz.

-Sziiia.-köszöntem neki és a nyakába ugrottam, mivel rég nem láttam, mert amikor ők haza jöttek a nyaralásból, pont akkor mentünk mi.

-Hello baba.-üdvözölt ő is engem és egy puszit nyomott az arcomra.-Hogy vagy? Mi van veled? Úgy hiányoztál. El kell mesélj mindent.

-Nagyon jól vagyok, bár Jake nem száll le rólam. Nem szeretnél egy bátyat? Tényleg, ha kell oda adom neked

-Kössz nem-nevetett fel Lisa

Mikor elszerettünk volna indulni be a "börtönbe", odajött hozzánk Luke. Pedig azt hittem, hogy el tudom kerülni, de nem. Nem elég hogy egész nyáron nézhették a pofáját, még most is itt van.

-Sziasztok csajszik-köszönt nekünk Luke én meg csak elfintorogtam.

Elindultunk Lisaval be az épületbe. Megpillantottam Jaket ahogy Lindával smárol. Nem hiszem el, már megint össze jöttek?! Egyre jobb ez a nap.

Be mentünk az osztályba ahol már voltak egy páran. Egy kisebb csoport az ajtó melletti padokon ült, egy másik kisebb csoport telefonozott az utolsó sorban. Mi Lisaval leültünk a szokásos helyünkre, a második padba az ablak mellé. Elmeséltem neki mindent, s ő is nekem, hogy volt a nyaralás. Pár perccel később,miután befejeztük a mesélni valónkat Luke,David és két csaj lépett be. Luke és David a mögöttünk levő padba ültek le mivel csak ott volt már hely. Ahogy helyet foglaltak az ofő lépett be.

-Isten hozott titeket gyerekek. Remélem jól vagytok és kipihentétek magatokat a szünet alatt.-csilingelte az ofő.

Az osztály nagy része felmorgott, sokan bekiabálták hogy "Isten hozott a pokolban" vagy hogy "Jól? Ennél hülyébb kérdést felrakni". Az ofőnk nem fordított ezekre különösen figyelmet, hanem leült és elő vett egy noteszt amiből el kezdte olvasni a heti programot. Ami azt illeti holnaptól már rendes tanítás van. Vagyis inkább a kínzás.

Két óra megbeszélés után, kimentünk az udvarra és meghallgattuk az igazgatónő beszédét.

Maybe...win/ÁTÍRÁS ALATT/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora