>>Második<<

1.9K 86 10
                                    


     J E N N I F E R
       ___________________________

Négy óra unalom után végre haza mehettünk. Megbeszéltük Lisaval hogy 4:30-kor átjön és tartunk egy csajos napot. Igaz ,hogy másnap suli, de még úgysem lesz nehéz, így ez belefér. Jakevel kellett haza menjek, igy egyből a parkolóba vettem az irányt, ahol egyből megláttam a szürke Audit. Mellette egy matt fekete BMW parkolt, aminek Luke volt a tulajdonosa. Elég gazdagok a szülei.

Pár perc várakozás után megérkezett Jake is, kinyitotta az autót én meg beugrottam az anyós ülésre. Jake is igy tett majd beindította az autót és már ki is tért a suli parkolójából.

-Jenni ma átjönnek a srácok.-szakította meg Jake a csendet.

-Mi? Nemár. Áthívtam Lisat,hogy tartsunk egy  csajos napot, de úgy nem fog menni, hogy három hím állat vesz körbe minket.-háborodtam fel, bár az utolsó felét már csak magamnak motyogtam.

Mivel nem laktunk messzi a sulitól, hamar haza értünk. Jake az Audit leparkolta a ház elé, én kipattantam és besiettem a házba. Anya és Emma is itthon volt. Apa szerintem még dolgozott.

-Szia kincsem. A konyhába vagyok.-hallottam meg anya energiával teli hangját. Bementem a konyhába, ahol jó illat csapta meg az orrom.-Milyen volt a napod?

-Hát unalmas. Megbeszéltük az ofővel a heti programot és utána meghallgattuk az igazgatónő szokásos mondanivalóját.-csacsogtam miközben néztem, hogy anya hogyan sürög-forog a konyhában.-Ja es anya? Remélem nem baj ha át hívtam ma Lisat.

-Jaj dehogy baj kincsem, amugyis Jake is áthívta a fiúkat.-rampillantott egy másodpercig, majd vissza kapta a tekintetét az ételre.

Felmentem a szobámba, hogy átöltözzek és egy kis rendet rakjak.

Mire befejeztem a rend rakást hangokat hallottam meg lentről, ezért lesiettem. Sajnos nem Lisa volt az hanem a srácok.

-Szia Jenni.-Luke arcán amikor meglátott engem egyből az a baromira idegesítő félmosolya jelent meg.

Figyelmen kívül hagytam őket és a konyhába mentem popcornért, chipsért és coláért. Mikor kikészitettem őket a csengő szólalt meg. Az ajtóhoz siettem amit ki is nyitottam és Lisával találtam szembe magam.

-Szia.-köszöntem neki majd magam mellett beengedtem a házba. Mikor meglátta, hogy a fiúk is itt vannak kicsit meglepődött de ez egy kettőre éltünt az arcáról.

-Van popcorn, chips és cola. Filmet te választod.-jelentettem ki Lisanak mikor a konyhába értünk. Lisa erre csak elröhögte magát. Épp fel indultunk, mikor Dave utánunk szólt.

-Hey lányok, nincs kedvetek üvegezni?

-Nem nincs kedvünk, ugye Lisa?-néztem rá kérdően, mire ő elmosolyodott. Neki régóta tetszett Dave de soha nem tudta elmondani neki, mert mindig megijedt mikor lehetősége esett volna.

-Hát nekem van kedvem játszani.-mondta Lisa.

Azt hittem felrobbanok. Nincs kedvem annak a háromnak a pofáját nézni, főleg a Luket nem.

Lisa már a nappaliba volt, és már mind a négyen el voltak helyezkedve, Jake kezébe meg ott volt egy üveg. Egy nagy sóhajtás után bementem a nappaliba és helyet foglaltam Lisa és Jake között.

-Én kezdem.-jelentte ki Jake. Megpörgette az üveget és Lisa lett a "szerencsés" akinél megállt az üveg.

-Felelsz vagy mersz?-kérdezte Jake.

-Felelek.-válaszolta félénken Lisa.

-Szűz vagy még?-alig bírta vissza tartani a röhögését már Jake, bár ezzel elég messzi ment.

-Öhm, hát, hmm...igen.-sütötte le a szemét.

A fiúk arcán meglepődötség jelent meg. Pár perc múlva minden a helyére állt így folytattuk a játékot.

Lisa pörgetett és Davenél állt meg.

-Felelsz vagy mersz?-kérdezte Lisa.

-Felelek.

-Hány barátnőd volt eddig?-kiváncsiskodott Lisa.

-Nem is tudom, olyan 5-6.-válaszolta félvállról Dave.

-Csak?-kiáltott fel meglepődötten Lisa.

-Komoly kapcsolatom ja, egyéjjszakások minden nap.

Lisa kicsit kiakadt és ideges lett. Túlságosan látszott rajta, így szerintem a fiúk is észrevették. És ha rájönnek, hogy Lisanak tetszik Dave akkor Lisa élve nem éli túl.

Dave pörgetett és nálam állt meg. Szuper.

-Felelsz vagy mersz?

-Felelek.-jelentettem ki unottan.

-Most komolyan, ilyen felső vagy?-cukkolt Luke.

-Igen, én vagyok félős? Akkor merek.-idegeskedtem fel.

Bár ne mertem volna...

-Suli végén ugye van a szalagavató.-kezdte húzni az agyam Dave.

-Igen.

-Ugye van tánc akkor.

-Igen.-válaszoltam picit indulatosabban.

-Párba kell akkor táncolni.-húzta félmosolyra az ajkát.

-Bögd már ki kérlek.

-Lukeval táncolj.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 15, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Maybe...win/ÁTÍRÁS ALATT/Where stories live. Discover now