Setibanya disekolah acah..sebenarnya tadika je pun.
Kelihatan seorang kanak kanak acah kulit macam Elsa Frozen keluar daripada perut kereta Ferari yang bewarna putih.
Seorang Perempuan yang fab gila nak matey macam Ai pun keluar.
Puan Kim: Yoongi? Mama dah daftarkan kamu. Kamu masuk dalam jumpa Saem ya?
Yoongi: *sandang beg* Okay Mama. Oh..Yoongi dah besar dah boleh kaga diri. Papai.. *salam Puan Kim*
Puan Kim: Dan nama kamu Kim Yoongi ya sayang.
Yoongi: *tunjuk sign ok* *masuk dalam tadika*
Puan Kim: Anak sapelah tu yang comel sangat tu.. *bukak pintu kereta* *blah*
Ehh tak..dia pergi pejabatlah..Meanwhile
Yoongi: *wondering* Besar lagi rumah aku duh.. Rasanya ada tak bilik sakit kat sini? Boleh jugak kalau aku nak acah sakit tido kat situ...
Tiba tiba ada seseorang kanak kanak lelaki berlari menghampiri Abang Gula gula Kapas.
Budak Lelaki: Hai awak yang Putih ni.. Nama siapa? Boleh ngorat? Cantik muka...
Yoongi: *pandang dengan pandangan yang menjijikkan*
Weh..kau kenapa duh? Aku namja k.Budak Lelaki: Lah..namja ke? Cheh..aku piker perempuan mane yang acah Elsa Frozen tadi..*pout* Anyway..ape name?
Yoongi: *pandang sekeliling* aku ke?
Budak Lelaki: Yelah kau.. takkan dinding tu pulak.
Yoongi: Nama aku Mi- Kim Yoongi. Umur aku 5 tahun.
Budak lelaki: Owh..jadi kau hyung aku la ni? Aku Park Jimin. Umur aku 4 tahun.
Yoongi: Park Jimin. 4 tahun. Noted. Jap 4 tahun dah sekolah?
Jimin: *sigh* Omma aku hantar sebab tak ada sape kat rumah...
Kelihatan lagi.sekali. Sekumpulan budak lelaki menghampiri mereka berdua.
Jimin: *toleh belakang* Eh.. korang.. ni ada budak baru lah..
Yoongi: *angkat tangan*
Jimin: Ni ni..nama dia Kim Seokjin. Kitorang panggil Jin je. Umur dia 6 tahun.
Jin: Selamat berkenalan.
Jimin: Ni pulak Kim Namjoon Umur dia pun 5 tahun.
Namjoon: Same umur ek?
Yoongi: *angguk*
Namjoon: Tapi aku nak panggil kau Hyung.
Yoongi: *rolls eyes* Pape jelah..
Jimin: Ni Kim Taehyung atau V atau Taetae. Umur same macam aku. Ni pulak Jung Hoseok atau kitorang panggil Jhope. Umur dia 5 tahun jugak.
Hoseok: Annyeong Hyung *lambai kat Yoongi*
Yoongi: H-hyung?
Hoseok: Saje je :)
Jimin: Lasteu butt not lease... Jeon Jungkook. 3 tahun.
Jungkook: *nyorok belakang Jin*
Jin: Say hye Kookie-ah..
Jungkook: *keluarkan tangan* An-anyeong.
Yoongi: Yeah yeah...umur kau same macam adik aku. Soo tak payah nak takut sangat ngan aku. Aku makan ramen. Tak makan Orang. Arasso?
Jungkook: *keluar* Arasso hyungie *senyum*
Jin: Dah jom masuk nanti Cikgu Amnah Jambul Kembang naik hantu...Habislah..
Jungkook: Innie Iyong... Bileh ke Amnah Saem naik antu? Ukan antu takleh ampak ke?
Jin: *usap rambut Jungkook* ahaha..Aniya.. Kajja yeorobun.
Yoongi: //Loooonggg Time at Suckols// *menguap*
Jimin: *bisik* Yoongi Hyung... kitorabg ada nama group au.. nak tau ak ape?
Yoongi hanya menganggkat keningnya sebelah.
Penat nak bercakap katanya.
Jimin: Bangtan Boys.
TBC
YOU ARE READING
[C] Siblings ✔
Humor/ˈsibliNG/ The Swag People in the house make it broke Start: Nov16 Finish: May17