Special Part

150 15 17
                                    

Didalam sebuah Istana kelihatan seorang yeoja yang comel dan fab sedang duduk sambil menangis di tangga istana.

Swaggie Siblings yang terkejut nampak Yeoja yang Hot tu pun menegur.

Yoongi: Weh Yeoja.. kau kenapa duh menangis?

Jihoon: Tah.. ada orang kecam kau ke?

Raejoon: Ke ada orang potong rambut kau sampai kau tak boleh nak flip rambut lagi?

GiHoon: *pandang Raejoon* *kau-dah-kenapa looks*

Raejoon: Whut? Fab people need hair okay!

Yoongi: Kita bukan Fab okay Kita Swag. Kau ni tak pepaham ke ape? *ketuk kepala Raejoon*

Raejoon: Appo! Pabo punya Hyung.

Yeoja: Deyy macha! Kalau nak gaduh bukan sinilah wei!

Swaggie Siblings: Ok ok.. cecite pe masalah kau?

Yeoja: Sungguh tak beradab tuan hamba sekalian. Cubalah tanya nama beta dulu ke ape.. apelah masalah budak zaman sekarang ish ish ish... *geleng kepala*

Jihoon: Yelah.. Ish cerewet bakhang. Ape name kau?

Yeoja: Cheh nasib kau comel kalau tak aku simbah air tandas weh.. Kau boleh panggil aku Ai. Simple. Tak berbelit lidah. Banyak maksud tersirat.

Yoongi: Ok. Aku Yoongi. Budak Kecik yang kau nak simbah Air tandas ni Jihoon. Yang budak acah Fab ni Raejoon.

Ai: *cakap pelan* Aku kenal dah..safe the time.

Jihoon: Whut?

Ai: Tak ada apa apa wahai Cinta Hati Beta ><

Raejoon: Weh.. asal tadi kau nangis duh.. macam kena dera siaa..

Ai: Ouhh aku teruja duh sebab buku ni dapat #24 in Humour duuhhhh tu yang aku teruja gila sampai nangis.. uhukkk!!!

Raejoon: *ikut sama nangis* Aku tau perasaan kau wehh aku tau.. ;.;

Yoongi: *terkebil kebil* Whut?! Oh my goat!!!!

Jihoon: Oh My!!! Daebak!!! Chukahae too Us and You my loveee!! *peluk Ai*

Ai: *blush* Wehh peti ais wehh peti ais!!!!!!

Yoongi: Gomawo kepada Kanak kanak comel ni.

Jihoon: Yeah.. Diorang gagahkan tangan tuk taip komen and tekan bintang sebelah kiri bahagian bawah tu untuk vote...

Raejoon: Weh terharu wehh terharu!! *hembus hingus*

Ai: So this Special Part are

Dedicates to;

tzuyues (Bae Ai yang setia menaip komen and tekan bintang tu!! Thanks Bae!!!Setia duh dia tunggu Ai update)

Hyukisbae (Thanks awaa sebab sudi read,komen and vote my book!! You are daebak!!)

@JeonJK756 (Takleh mention pulak.. BTW thanks sebab sudi baca buku ni vote and komen. You're the best uweeehh)

@_unknown_1393 (Ini pun takleh mention.Even awaa sekejap je kat buku ni, Thanks sudi spam Vote even tak komen. Awaa pun sumbangkan bintang weii!! Thanks ^^)

_lynnnnn (Eonnieee thanks vote even eonnie pun kejap je dalam buku ni. Tapi bintang eonnie tu bagi sumabangan yang besar. Gomawo ^^)

Yang lain tu kalau tak disebut jangan marah (Kalau ada) Korang stay dalam hati Ai disudut yang paling dalam. Even Jihoon pun belum masuk lagi ehehe...

Jihoon: *pout* Tak sukalah Ai ni.. Anyway.. thanks gegile.. teruskan support anda

Yoongi: Usaha dan kesabaran anda amat dihargai

Raejoon: Sila jadikan Rae sebagai idola *flip hair*

Ai: Ai ni jenis yang malas nak update. Takut pulak buku ni berhabuk ehehe...

Jihoon: Dia ni memang susah nak update buku.

Raejoon: Buku yang lain tu pegh berhabuk duhh

Yoongi: Buku yang aku cast dalam tu pun dia tak Update lagi cis.. budak ini.

Ai: Dah... nyah kamu semua..beta nak beradu.

Swaggie Siblings: *blah balik rumah*

- - - - -

Thanks sebab sanggup baca SP ni. Ehehe..Story nanti Ai update keke.

Now: Ai tengah betulkan Typos ehehe ta mau marahhh ^^

[C] Siblings ✔ Where stories live. Discover now