2.Bölüm

60 2 3
                                    

Sabah olmuş ve Elisa kalkmış ve okula gitmek için hem korkuyo hem de heycanlıymış.Kafası karma karışık mış.Ve yatağa oturup ağlamış ve bir an annesi içeri girmiş.Ve Elisa direk göz yaşlarını silmiş.Annesi anlamış ve şunu söylemiş.

-Kızım ağladığını farkettim ama zorundasın ama onlar da ilk gün korkuyo olobilirler berki bilmem ama bilgi öğrenmen gerekiyor hadi aşağı kahvaltıya gel.

-Tamam kormıycam şimdi aşağıya incem.

Elisa aşağıya inmiş ve kahvaltısını yapmiş.Ve okula gitmek için arabaya binmişler.Arabada Elisa şarkı dinliyordu en sevdiği şarkı başlamıştı ve tam o sıra okula gelmişler.

Elisa inerken ağlamamak için kendisini zor tutuyordu.Ve okul çok korkunç gözüküyormuş.Elisa annelerine sarılmış.Seni hafta sonu görmeye gelcez demişler.Ve Elisa maceraya yol almaya gidecekken Ada'm sizin odanızdaki daha hazır olmadığını için yarın gelin demiş.

Elisa sevinmiş ve arabaya binmiş sonra eve gitmişler.Elisa hemen alışverişe gidelim demiş ailesi onu kırmak istememiş ve gitmişler.Elisa büyük bir alışveriş yapıp sinemaya gitmişler.

Sinema bittikten sonra eve gitmişler.elisa uyumuş.Sabah in köründe kalkıp aşağıya kahvaltı yapmaya inmiş . Babası ve annesi de kalkmış arabaya binip okula gitmişler.

Okula gitmiş ailesine veda ederek maceraya atılmış.Elisa

Korku OkuluWhere stories live. Discover now