Ben ve Annem

7 1 0
                                    

Hiç param kalmamıştı yatağa uzandım karnım guruldamaya başladı sabah oldu işe gidiyorum ve inşata çalışıyorum işim bitti patrona dedim;
- Ben çıkıyorum patron dedim
- Tamam çıkabilirsin
- Hey dostum biraz daha kalırsan yemeğinide burda yersin üstelik 10 € alırsın dedi bana.
-Tamam patron dedim.
Burda karnım hem iyi doyurmuştum hemde 10 € aldım.Eve gidiyordum patronun telefonu çaldı patron bana dedi annen hasta olmuş hemen git dedi almanyaya dönmem gerek ve yanımda sadece 13 € vardı ama almanyaya dönmek için 25 € ihtiyacım vardı sesizce arkamdan biri geldi ve cüzdanını düşürdü cüzdanı ona vermekte kararsızdım cüzdanı alıp içine baktım ve içinde 57 € vardı bu para ile almanyaya gidebilirim üstelik artardı bile ama ben bunu yapamazdım direk polis merkezine gittim ve cüzdanı teslim ettim adam merkeze geldi ve bana çok teşekür etti ve bana 20 € verdi teklifi geri çekip ordan ayrıldım ama ne yapacağımı bilmiyordum. Arkamdan bir araba geldi bu patronumdu evet evet patronumdu çok şaşırdım beni almanyaya götürecekti almanyaya gittim patronum bana biraz para birazda erzak verdi bana dönüşte beni ara dedi bende kontörüm yok patron dedim ve bana kendi telefonunu verdi 3 hafta annemin yanında kaldım annem birazcık iyi olmuştu ama daha hastaydıbenim dönmem lazımdı yanımızda hiç para kalmamıştı üstelik patrondanda isteyemezdi tekrar döndüm ingiltereye ve inşat bitmişti başka bir inşata çalışıyorduk bu patron eski pateon gibi değildi bana çok yardım ediyordu bana odasına çagrarak sen burda yemeğini yersin çayını içersin ve hata burda yatarsın ama para alma ki anneni orda iyi bir bakıcı baksın ona kabul ettim ve odadan çıktım tak 4 hafta onun çok iyi olduğunu biliyordum çünkü bakıcı onun iyi olduğunu söyledi bir patron beni odasına çagırdı ve bana ......

GEÇ KALDINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin