Ο Αλεξ και ο Δημητρης εμειναν δυο χρονια ιδια ταξη και δυστηχος φετος ειμαι στην ιδια ταξη μαζι τους.
Πηγα και καθησα στην θεση μου,στο πρωτο θρανιο μπροστα απ'την καθηγητια.Δυστιχος ακομα να ερθη,δεν ειμαι απ'τις καλες μαθητριες απλως οταν η καθηγητρια αργη ο Αλεξ βρισκει ευκαιρια να με ταπηνωση.
Στις σκεψης μου με εβγαλε ενας ηχος.Ο Αλεξ χτηπησε το χερη του στο θρανιο μου, εγω φυσικα και τρομαξα αλλα προσπαθησα να μην το πολλοδηχνω.
"Με πιαν μηλουσες?"
Τι ερωτηση ειναι αυτη??γιατι θελει να μαθει??
"Με οποιαν γουσταρω"
Ειπα και δεν ξερω πως τα καταφερα να το πω, απο την στηγμη που γνωρισα την Αγγελικα νιωθω πιο δυνατη.
Απο πισω ακουγα τα παιδια να γελανε.Οοο τον εκανα ρεζιλη και χαιρομαι αλλα μετα θυμιθηκα τι μπορει να μου κανει ο Αλεξ και αρχησα να τρεμω απ'τον φοβο.
Ευτιχως ηρθε η καθηγητρια μας και δεν μπορουσε να κανει κατι αυτη την στιγμη, δηλαδη την γλυτοσα.
"Θα τα πουμε μετα εμεις"
Μου ειπαι και εφυγε.Οχχ καταλαβα τι θα γινει
...........................................................
Μετα απο 7 περιοδους βαρεμαρας χτηπησε το κουδουνη για να σχολασουμε πηρα την βαλητσα μου και ετρεξα για να μην με προλαβη κανης.
Μπηκα στο σπιτι και ετρεξα στο δωματιο μου κληδωσα και ξαπλωσα στο κρεβατη μου,σκεφτωμουν την συμπεριφορα του σημερα ηταν πολλη παραξενη.Στο διαλημα δεν με πηραξε καθολου και οταν ενας φιλος του ερχοταν να με πηραξει τον τραβουσε και δεν ξερω τι του εκανε η Αγγελικα ηρθε στην ταξη την 3η περιοδο και καθησε διπλα μου και στα διαληματα ειμασταν συνεχια μαζι.Της εδωσα και τον αριθμο μου για να μπορουμε να μιλουμε και εκτος σχολιου εκεινη μου ειπαι να βρεθουμε το απογευμα αλλα δεν με αφηνουν τα τερατα επειδη ο γιος τους ειπαι οτι πηγενω εξω για αγορια, για τσιγαρα και οτι ασχολουμε με ναρκωτηκα.Απο τοτε δεν με ξανα αφησαν να βγω εξω.
Εντομεταξη παντα ηθελα να δωκιμασω τσιγαρο αλλα δεν μπορω διοτι δεν βγαινω εξω .Ο Αλεξ εχει μαζι του και ξερω που τα κρυβει, εχει καιρο που σκεφτομουν να πιασω ενα και να το δοκιμασω αλλα φοβομουν.
Η πορτα χτηπουσε και ηταν ετιμη να σπαση.Πεταχτηκα απο το κρεβατη μου και πηγα να ανηξω την πορτα. Μπροστα μου βρεθηκε ο Δημητρης,με εσπροξε και μπηκε μεσα εκατσε στο κρεβατη μου και αναψε ενα τσιγαρο.
"Μπορω να δοκιμασω?"
Τον ρωτησα δειλα και εκατσα διπλα του
"Γιατι?"
Μου απαντησε αδιαφορα
"εμμ,ετσι για πλακα παντα ηθελα να δωκιμασω"
"Δεν ηρθα για να σου δωσω τσιγαρο"
"Μια τζουρα μονο,σε παρακαλω"
Του ειπα και σκεφτηκε με τα ντεντωσε το χερι του προς το μερος μου.Τον εβλεπα με ενα βλεμα και καταβαλε οτι δεν ηξερα τι επρεπε να κανω.
"Βαλε τα χηλη σου στο φυλτρο και ρουφα λιγο και μετα αφησε τον καπνο να σε ηρεμηση"
Ειπαι και εκανα ακριβος αυτο που ειπαι.
"Δεν ειναι τοσο απεσιο οπως μου ειπαν καπιοι"
Ειπα και του ξεφηγε ενα γελιο
"Οχι δεν ειναι,κοιτα μην πεις στον αδερφο σου οτι σου εδωσα να δοκιμασεις"
Μου ειπαι και σηκωθηκε
"Γιατι τον ενδιαφερει αν θα παθω κακο?"
Ειπα ειρονικα αλλα με αυτο που ακουσα μου εφυγε ολη η ειρονια
"Πιστεψεμε ενδιαφερετε και παρα πολλη,οπως και εγω"
Ειπαι και με πλησιασε.Βρεθηκαμε σε αποσταση αναπνοης με αργες κηνησης μου εβαλε μια τουφα απ'τα μαλια μου πισο απ'το αυτη μου.Ολο αυτο με κανει να νιωθω τοσο αβολα.Με κοιταζε βαθια στα ματια και μετα τα χιλη μου,σιγα σιγα η αποσταση μας μοιονοταν ομως καποιος που λεγετε Αλεξ αρχισε να χτηπαει την πορτα και να φωναζει πραγμα που μας εκανε να απομακρηνθουμε.
Ο Δημητρης ανηξε την πορτα και ειπαι στον Αλεξ να πανε στο δωματιο του να μηλησουν, βεβαια και ο Αλεξ παραξενευτηκε που ο κολλητος του ηταν στο δωματιο μου.Λιγο πριν κλησει την πορτα εκλεισε μου το ενα ματι του ,ξαπλωσα στο κρεβατη μου και σκεφτομουν αφτο που εγινε πριν λιγο.Σε λιγοτερο απο 3 λεπτα με πηρε ο υπνος.
YOU ARE READING
My brother is my Buller
Teen FictionΜισω τον εαυτο μου.Μισω την τυχη μου.Μισω τουσ θστους γονιους μου.Μισω την ζωη μου.Μα το κυριοτερο?Μισω εσενα